11 Ekim 2019 Cuma

Nadir Kitap Alışverişi

Bir Nadir kitap alışverişi ile karşınızdayım.Aradığım kitapları fiyat ve kondisyon açısından iyi bulduğum zaman tercih ediyorum nadir kitap sitesini.Benim için tek sıkıntısı istediğim kitapları tek bir sahafta bulabilmek genelde bir tanesi başka sahafta bir tanesi bir diğerinde oluyor ama bu sefer iyi denk getirdim tesadüf eseri.

Blogumu takip edenler son zamanlarda historical topladığımı bilirler.Ben de bir bakıyım neler var diye siteye girdim bir tane sahaf buldum hem fiyatları uygun hem kondisyon olarak iyi gözüküyorlar bir de istediğim bir çok kitap bu sahafta var daha ne olsun.Hadi dedim bir sepete atıyım ne kadar tutacak 40 tl üstü kargo bedavaydı benim sepet 52 tl tuttu.Nadir kitapta genelde tek kitap da 6 tl on kitap da 6 tl kargo ücreti.Ptt kargo ile çalışan sahaf sayısı az genelde Aras,Yurtiçi kargo var.Bir yönden de iyi fiyat politikası tek kitaba belki fazla ama on kitap aldıysan iyi bir şey.

Gelelim benim aldıklarıma işte yeni bebeklerim.


Kitapların kondisyonu çok iyi sadece Aşk Kapıyı Çalınca'nın altı biraz kirli o kadar.O yazarı da hep duyardım ama okumamıştım ucuz bulunca attım sepete.Normalde ikinci el kitap alırken sahaf yerine insanlardan almayı tercih ederim böyle diyince de yanlış oldu :) Kondisyon olarak daha iyi oluyorlar ondan.Ama bu alışverişten genel olarak memnun kaldım.

Kitapları aldığım sahafın adı Kayayayıncılık.Kargo paketleme de çok iyiydi,kitaplara ulaşmam biraz zaman aldı diyebilirim.Son zamanlarda aldıklarım böyle herkese kitaplı günler dilerim.

4 yorum:

  1. dönem aşk romanı yazarlarından en sevdiğim şüphesiz judith mcnaught'tur. sanırım tüm kitaplarını okudum, okumadıysanız şiddetle tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O yazarın kitaplarının bir çoğunu da aldım okunmayı bekliyorlar umarım severim ben de :)

      Sil
  2. Susan'ı ben de hiç okumadım ama seveni çok. Uygun fiyata bulunca dört kitabını almıştım. Serideki eksik kitapları da tamamlayınca okumayı düşünüyorum.

    Sabrina Jeffries'in bu kitabının olduğu seri var bende. O da Ukitap'ta denk geldi. Bir üye seriyi satın almak ister misiniz dedi. 6 kitabı 30 liraya almıştım. Okuyunca sana ödünç verebilirim.

    Julie malum bana hitap etmiyor. Diğer yazarlar hakkında bilgim yok.

    Bu arada Julia Quinn'in Bridgertons serisini Netflix dizi yapıyormuş. En azından o serinin kitaplarını bulmak zor olmayacak. Yeni kapaklarıyla basılmaya başlanmışlar bile :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence Susan'ı okumaya başla derim devam kitaplarını toplamadan önce,yakın zamanda çok uyguna toplu kitaplarını buldum alsam mı almasam mı diye araştırırken seveninin olduğu kadar konuları çok uzatmasından dolayı sıkıcı bulanlarda var o yüzden aldığımı okumadan almak istemedim.

      Instagramda kitap aldığım yerde Sabrina Jeffries denk geliyor bulamadıklarım almadığım olursa isterim senden teşekkür ederim **

      Kathleen E. Woodiwiss konusunda ben de emin değilim ama en çok beğenilen kitabı bu olunca almak isterim.Anna Campbell merak ettiğim bir yazardı.Ve Johanna Lindsey yorumlardan okuduğum kadarıyla eğlenceli bir yazarmış o yüzden attım sepete ve ekledim listeme bazı kitaplarını :)

      Evet evet 2020'de dizi olucak Bridgertons diye yeniden basılır seri ama ben beyaz kapak başlayınca öyle toplamak istedim ama sağım solum hiç belli olmaz o kapakları da gördüm hoşuma gitti seriyi elden çıkarıp onları da alabilirim :D

      Post gibi yorum cevabı attım yorumun için teşekkür ederim :)

      Sil