31 Ekim 2019 Perşembe

Cadılar Bayramına Film Önerileri




Uzun zamandır film paylaşımı yapmıyordum Cadılar Bayramı bahanesiyle aklıma bir kaç film geldi sizlerle paylaşmak istedim.Korku filmi izlemeyi sevmeyen biriyim benimkiler daha çok biraz gotik biraz gerilim olabilir.

  

Johnny Depp çok severim izlemediğim az filmi kalmıştır.İlk aklıma onun filmleri geldi.İlk üçü gerilim tarzı diyebilirim.Sweeney Todd: Fleet Sokağı'nın Şeytani Berberi kendi halinde berber olan  bir adamın bir gün hayatı bambaşka bir şekilde de değişir artık o sadece berber değildir aynı zamanda acımasız bir cellattır.Böyle anlatınca korkunç bir film gibi gelebilir ama öyle değil kasvetli havası ile tam da cadılar bayramına uygun film olduğunu söylebilirim.

Bir diğer kasvetli film ise Sleepy Hollow Hayalet Sürücü.Ichabod,bir gün yaşanan kanlı cinayet vakaları silsilesini çözmek ve sonlandırmak üzere Sleepy Hollow isimli bir kasabaya gönderilir.Kasaba halkı bu cinayetleri bir hayaletin işlediğine inanmaktadır.Film boyunca filmin havası kasvetli ve kapalıdır.

Cehennemden Gelen ünlü katil Karındeşen Jack'den uyarlama bir filmdir.İzleyeli uzun zaman oldu ama gerilim ve bu güne uygun bir film olduğunu söyleyebilirim.


İki tane de  böyle eğlenceli filmler seçmek istedim Ruhların Kaçışı pek eğlenceli olmayabilir ama güzel filmdi.Diğeri de Otel Transylvania.


Herkese mutlu cadılar bayramı dilerim :)

8 yorum:

  1. Çok güzel filmler seçmişsin.
    İçlerinde sevmediğim yok valla :)

    YanıtlaSil
  2. Korku filmlerini severim.Ama öyle kanlı vahşetli falan olanları değil.Ruhların kaçışı ve Otel Transylvania en sevdiklerimden...Bu cadılar bayramında da "Omen" serisini tavsiye ederim.Eski ama çok güzel bir seri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korku pek izlediğim bir tür değil korku gerilim belki Omen not alıyorum çok korkutucu değilse izlerim :)

      Sil
  3. Üçünü izlemişim, Hayalet Sürücü ve Cehennemden Gelen'i izlemedim. Favorim Otel Transylvania. Gerçekten eğlenceli filmdi.

    Sevgili Sibel'in düzenlediği romantik filmler izleme etkinliğini gördün mü? Senden böyle bir liste gelse ne güzel olur? İzlemediklerimi hemen izlemeye başlardım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen söyleyinceye kadar haberim yoktu hemen bakacağım etkinliğe.Beni de heyecanlandırdın şimdi listeme neler koysam diye düşünmeye başladım ve uzun zamandır listemde olup kendim izlemeyip ertelediklerimi de izlesem ne güzel olur :)

      Sil
  4. cehennemden gelen i izlememişim yaa. transilvanyaa bayılırıım :)

    YanıtlaSil