3 Ocak 2021 Pazar

Şah- Aimee Carter (Piyon Serisi #3)

Kitabın Adı: Şah
Seri Adı: Piyon Serisi
Seri Sıralaması: 2/3
Yayınevi: Ephesus Yayınları
Türü:Distopya,Macera
Sayfa Sayısı: 368
Puanım: 3/5 

2020 yılında bitirdiğim bir diğer seri Piyon serisi.İlk kitabını bir çırpıda okuyup bitirmiştim.İkinci kitapta iyiydi heyecanlıydı hareketliydi sevmiştim.Ama aynı şeyi üçüncü kitap için diyemeyeceğim.
Belki 100 sayfa daha az olsaydı daha iyi olabilirdi.Yazar bazı şeyleri fazla sündürmüş üçüncü kitapta.Tamam şimdi oldu olucak diyoruz yazar birden ters köşe yapıyor yok olmamış bu durum bir olur iki olur ama sık sık olunca tadı kaçıyor artık olacakları tahmin eder hale geliyorsunuz.

Bu seriden umudum vardı severek bitiririm diye düşünmüştüm ama yazar son kitapta beceremedi yine de öyle ya da böyle okutuyor kitap kendini.Bunun dışında bir seriyi daha bitirmiş olmak keyif verici.



9 yorum:

  1. Merak ettiğim ve okumak istediğim bir seri ama yazdıkların sonrası kafam karıştı biraz :)
    Emeğine saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okunur okunur hemen okunan bir seri zaten ilk iki kitap iyiydi son kitapta yazar biraz uzatmış işte olur o kadar :)

      Sil
    2. Gommussun gibi geldi biraz :)

      Sil
  2. Harika diyemem ama genel olarak beğenmiştim bu seriyi. 15 yaş civarında okunsa belki bayılabilirdik, kim bilir ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruhumuz genç olsun :) ama evet okunma zamanıyla da alakalı oluyor bazen.

      Sil
  3. O zaman gelsin yeni seriler :-) Zaten artık neredeyse seri olmayan kitap yok gibi.

    YanıtlaSil
  4. En son okuduğum distopya Açlık Oyunları'ydı. İlk çıktığı zamanlarda okumuştum. Şimdi bu türe çok uzağım. Edebî kitaplarda ancak okuyabiliyorum. O da kırk yılda bir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ilk çıktığı zaman o furyayı yakalayamamıştım şimdilerde geriden geliyorum.Renkler ve zevkler meselesi ben seviyorum okuyamama dönemlerinde filan da iyi oluyor merak ettiriyor kendini okutturuyor distopyalar :)

      Sil