17 Mayıs 2017 Çarşamba

♕☆ Blogumun Birinci Yılı ☆♕


Aslında bugün değil blogumun doğum günü ayın başındaydı tabi ben unuttum.Ama hiç sorun değil benim için blogumun doğum günü Mayıs ayı ne fark eder.Resmen bir yıl geçti ne çabuk geçti hiç böyle olucağını tahmin etmemiştim.Evet ilk açtığımda umutluydum heyecanlıydım ama yazı işini nasıl becereceğimi bilmiyordum.Yazı yazmada fena sayılmam aslında ama kimse okumadığı için daha rahat yazarım ve tabi canım isterse ama burası öyle değil yolu düşen okuyacak.Beceremem öyle uzun uzun da yazama zaten bir paragraf çıkarsa şükür diyordum ki şimdi de çenem zor duruyor.Çenem yazı dilime de ayak uydurdu susmak bilmiyor :) 

Ben burayı seviyorum ve bana ait olduğu için özel bir olarak görüyorum.Allah izin verirse daha uzun yıllar bir şeyler karalamak,yazmak istiyorum.Ki okumaktan ve izlemekten de vazgeçmeyeceğime göre yazacak bir şeyler mutlaka çıkar gibime geliyor.Nice senelere bana :D

17 yorum:

  1. Happy happy birthday to your blog :*

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ederim canııım :))

    YanıtlaSil
  3. Blogunuzun 1.yılı kutlu olsun.Uzun yıllar yazmanız dileğiyle..

    YanıtlaSil
  4. Hahaa iyiki dogmuş devrikkkkk iiki dogmus devrikk :) yazmak güzel ya hep yazalim nine oluncada tamammi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyor devrik :D Ay daha dur ne ninesi nine olmaya daha çok var ama tamam yazalım inşallah :))

      Sil
  5. Blogunun doğum günü kutlu olsun, nice senli yıllar diliyorum ona :D

    YanıtlaSil
  6. Blogunun doğum günü kutlu olsun. Daha uzun seneler zevkle yazman dileğiyle :-)

    YanıtlaSil
  7. Blogunuzu yeni keşfettim. Nice yıllara, bol paylaşımlara..
    Sevgiler

    YanıtlaSil