25 Haziran 2021 Cuma

Kurtulan Kızlar - Riley Sager

yabancı yayınları
polisiye gerilim
400 sayfa 

Until Dawn oyununu oynadıktan sonra gerilim dolu bir kitap okumak istedim keza oyun öyleydi korku gerilim doluydu.Konusunu bilmiyordum ama dediğim gibi adıyla oyundan bir şeyler çağrıştırdı oyunda bir grup genç dağ evine giderler ve başlarına bir şeyler gelir klasik korku durumu yani kitabın da öyle olduğunu düşündüm konusunu okuyunca biraz hayal kırıklığına uğradım başta.

On yıl önce Quincy Carpenter beş arkadaşıyla birlikte Çam Ev'e tatile gitmiş ve tek başına dönmüştü; sadece filmlerde görebileceğiniz türden bir katliamdan sağ kurtulan tek kişiydi.

Konusu buydu ben olayları okuyacağımı düşünüyordum ama olaylar sonrasını okuyarak başladık bir geçmiş bir günümüz şeklinde yine olayları öğrendik ama ilk dediğim şekilde olsa daha güzel olurdu sanki.Kitap gerilimi yüksek şekilde başladı bazen yavaşladı hatta bazı şeyleri tahmin eder oldum ama yazar sonlara doğru gerilimi yükseltti ve kitabı elimden bırakmak istemedim olayları bir an öğrenmek istedim ve bam yazar şaşırttı beklemediğim yerden vurdu.

Bir puan kırdım o da kitaptaki Sam karakterinden pek hoşlanmadığımdan ve başta dediğim gibi olaylar ilerlemediğinden.Gerilim okumayı sevenlere tavsiye ederim.

6 yorum:

  1. Bir kaç sene önce okumuştum. Gerilimi güzeldi hatırladığım kadarıyla. :)

    YanıtlaSil
  2. Kesin bunun filmi yapılır. Hatta belki yapılmıştır bile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapılmıştır diye düşünüp baktım ama bulamadım yok daha öyle bir film ama yapılırsa güzel bir gerilim filmi olur diye düşünüyorum :)

      Sil