8 Nisan 2022 Cuma

Mart Ayı

 


Dolu dolu bir mart ayı geçmiş duruyor ama işin aslı öyle değil aslında :D Bazı kitaplarım geçmiş aylardan gelme mart ayında bitme.Tekerleme gibi oldu.Eskiden tek kitap okurdum onu bitirince diğerine geçerdim ama şimdilerde aynı anda birden fazla kitap okumak istiyorum eskiden de isterdim de illa elimdeki kitap bitecek diye uğraşırdım böyle olunca da elimdeki kitap güzel olsa da bir süre sonra sıkılmama sebep oluyordu.Ben de artık kendimi serbest bıraktım yani gibi.

okuduklarım 

  • blacksad çizgi roman serisinin hikayesi normal ama çizimleri çok iyi
  • joe hill tuhaf hava ,bulut hariç diğer hikayeleri çok iyiydi
  • firefly güzel bir western bilimkurgu macera karışımı
  • kalp asla unutmaz hikayenin baş kahramanları ile seriye veda
  • rönesans eksikleri olsada bendeki yeri ayrı o yüzden tam puan
  • eskimo masalları fok avlama dolu masallar
  • iron man dünyanın en çok aranan adamı cilt 2 fotoğrafa eklemeyi unutmuşum ilk sayısına göre daha güzeldi

izlediklerim

Bu ay dizi olarak Marvel What If 'i izledim daha önce bir kaç bölüm izleyip devamını getirememiştim aklıma geldi kalan bölümlerini izledim.Marvel filmlerini severim animasyon olarak izlemek de keyifliydi.Iron Man'a yine olanlar oldu.Thor filmden daha da salaktı.Kaptan Amerika kadındı dizinin adı gibi what if.Tavsiye ederim.

Diğer baktığım yerli diziler Seksenler standart zaten Yargı,Gönül Dağı bir de Baba'ya bakıyorum arada fena değil gibi şuan için merak uyandırıcı.

Film izledim bir de bu ay izlediğim filmleri tekrar izlemek de iyi geliyor.Geçen sene Yüzüklerin Efendisi serisine başlamıştım ilk iki kitabı okudum.Sonra filmlerini izledim bu sene de üçüncü kitabı okumak niyetindeyim hatırlamak ve tekrar yad etmek için İki Kule filmini izledim uzun versiyonunu. Çok iyi çok güzel ne diyebilirim ki kitaplarını okumazsanız bile filmlerini mutlaka izleyin çok güzeller. Hobbit film serisinden daha önce çekilmiş olmasına rağmen görsel olarak çok daha gerçekçi.Yakın zamanda da sonbahar gibi dizisi çıkacak hiç umudum yok ve izlersem merak ettiğim için izleyeceğim. Cast seçimlerini hiç beğenmedim zaten bir filmdeki Legolas'a bakıyorum bir de dizideki Elf'e. Aynı Bridgerton serisinde olduğu gibi dizi güzel eğlenceli ama bazı oyuncular diziyle hiç uyumlu değil hiç.

Neyse diğer yazılarda görüşürüz**

6 yorum:

  1. What If ile ilgili güzel yorumlar okumuştum, Disney+ buraya gelince ben de izlemek istiyorum onu. Seksenler'in hala yayında olmasına çok şaşırdım, yıllar önce çocukken izlerdim o diziyi de çok sıcak gelirdi. Aile dizileri de pek kalmamıştı sanki o dönemlerde.

    Yüzüklerin Efendisi serisini uzun versiyonlarıyla izleyip tüm külliyatı okumayı hedefliyorum ben de ama gözüme çoook uzun ve yorucu geliyor bu iş :) Bu yorumlardan sonra biraz heveslendim ama hadi bakalım. Güzel bir ay geçirmişsiniz, dilerim nisan daha da dolu dolu geçer :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seksenlerin ilk sezonlarının rasim öztekinli yılların tadı bir başkaydı ama yine de izlemekten keyif aldığım bir dizi.what if baya güzeldi tavsiye ederim.

      ben geçen sene başladım o işe dedim bu sefer önce kitaplarını okuyacağım geriye son kitap son film kaldı onu da bu sene okuyacağım umarım :)

      Sil
  2. Bridgerton'daki oyuncu seçiminin farklılığı beni de sinir ediyor. Bunu söylediğim için ırkıçıymışım gibi davranıyor bazıları ama alakası yok. Sadece kitapta okurken hayal ettiğim kişilere benzer kişiler görmek istiyorum. Kitaplardaki karakterlerin fiziksel betimlemeleri boşuna yapılmıyor ki.

    Aynı anda birden fazla kitap okumak eğlenceli oluyor ama dediğin gibi aylara göre okuduğun kitap sayısını bayağı değiştiriyor. Bazen iki hafta hiç kitap bitiremiyorum bazen de bir günde üç kitap bitiriyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya aynen ya özellikle yaşlı bir kadın varya meşhur adı aklıma gelmedi hiç olmamış kraliçe desen öff çok sinir bozucu eğlenceli bir dizi ama bu şeyler gözüme batıyor.

      en güzeli aynı anda birden fazla kitap okumakmış geç keşfettim birinden sıkılınca hop diğerine sonra tekrar hop böyle olunca kitap elinde sürünmüyor insanın :D

      Sil
  3. Bayağı bir kitap okunmuş yine de, tebrikler. :)
    Şule'ye bende katılıyorum. Kitaplarda okuduğumuz, okurken gözümüzde canlandırdığımız tipte oyuncular görmek istiyoruz. Irçılıkla alakası yok aslında, ha eğer varsa da onu yazar yapmış demektir, oyuncuları o şekilde kurgulayarak. :D
    Zaman Çarkı'nda benimde sevmediğim kısımdı bu oyuncu seçimi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi kitabı geçtim ingiliz dizisi ingilterede geçen bir dizi böyle demek istemiyorum ama siyahi kraliçe mi olur yahu napalım dizi eğlenceli hiç yoktan diyip izleyeceğiz:D

      Sil