15 Ocak 2018 Pazartesi

Mim: Geriye Bakış 2017


Merhabalar 2018'e girmemizle beraber yazılacak yazılar okunacak blog yazıları o kadar çoğaldı ki yetişemiyorum.Boş vakit buldukça birikmiş yazıları yazıp okumaya çalışıyorum.Buda onlardan biri sevgili Esseve Rin beni geçen yılın değerlendirmesini yaptığımız bu mime davet etmiş.Kendisine teşekkür ediyorum.Onun yazısını da buradan okuyabilirsiniz.O halde başlayalım.

Okunan Kitap Sayısı: 54

Hedef 75 'di olmadı.Ağustos ve Eylül aylarında hiç kitap okumadım,o zamanlar okuyup kendimi biraz sıksaydım hedefe ulaşırdım ama ne gerek var.Keyif aldığımız için okuyoruz bu da güzel bir sayı benim için.

İzlenen Dizi Sayısı: 27

Yanlış saymadıysam bu kadar yerli yabancı karışık belki unuttuğum bile vardır.Eskiden diziler bu kadar çok değildi birini bitirip diğerine geçerdim zaman zaman zor olurdu sıkardı ama iyi de olurdu.Sonra biten diziler azaldı güncellere geçince işler rayından çıktı biri bitmeden diğerine atladım yavaş yavaş düzene oturtasım var dizileri.Güncellerim harici yeni dizilere pek başlamıyorum yarım kalanları bitirmek adına.

İzlenen Film Sayısı: 137 

Bu kadar olduğunun farkında değildim bana göre daha çok dizi daha az film izlemişim gibiydi.Filmlerden on on beş tane favori seçeyim dedim işin işinden çıkamadım kabarık bir liste oldu.Belki sadece adlarının olduğu şekilde listelerim.

Blogda Paylaşılan Yazı Sayısı: 90

Benim için güzel bir sayı okuduklarımı düzenli yorumlayım bana yeter.Filmleri yorumlamak bazen zor oluyor ondan biraz boşladım Haftanın Filmleri yazı dizisini yoksa daha fazla olurdu eminim.Filmler değil de dizilere kısaca değinmek istiyorum bu sene bakalım.

Instagramda Paylaşılan Fotoğraf Sayısı: 56

Bir ara fotoğraf ve efekt konusunda baya cebelleştim kafayı taktım fotoğrafı çektim düzenledim sildim böyle bir döngü içindeydim.Bir tema beğensem diğerinde renk istediğim gibi olmuyor ışık vs bırakıverdim.Şu sıralar tek tip arka plan ve tek tip temada takılıyorum umarım tutarlı düzenli olur.

2017 'nin geriye doğru kuş bakışı böyleydi.Esseve Rin neredeyse herkesi mimlemiş kimi mimleyeceğimi bilmiyorum belki diğer arkadaşlarda mimlemişlerdir ama birde ben yazayım ne kadar çok mim mim dedim.

Bayan Safir Mavi , Bir Kitap Hırsızı ve Fightiingg'i mimliyorum bende.Ayrıca yapmak isteyen herkes davetlidir.Herkese iyi akşamlar.

20 yorum:

  1. son yazımı gördün mü amaaağğğğğ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      en son filmler vardı hızına yetişmek ne mümkün hemen bakıyorum :)

      Sil
  2. 2018 sizin için daha güzel bir yıl olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebemkuşağı,
      hepimiz için inşallah güzel bir yıl olur.

      Sil
  3. Şule abla da mimlemişti. Artık yapmak farz oldu. 😅 bu hafta içinde yapacağım inşallah, teşekkür ederim. Sevgiyle kal.. 💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bayan safir mavi,
      hadi ya iyice bakmıştım kimler etiketlenmemiş diye gözümden kaçmış demekki.
      yap yap bizde okuyalım yazını :)

      Sil
  4. Sanatla dolu bir yıl geçirmişsin, ne güzel! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. irem akay,
      teşekkürler biraz öyle oldu :)
      Esseve Rin seni de mimlemişti sende yap yazını okuyalım **

      Sil
    2. Ben bir süreliğine mim yapmaya ara verdiğimden yapamayacağım, bunu Esseve Rin'e de söyledim. Yine de düşündüğün için teşekkür ederim! :)

      Sil
  5. baksanaaa, çok iyiymiş bu yılın yaaa tebriks valla :) bi de örgüler var diy mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      teşekkürler deep :) Örgüler benim bir tane bissürü olanlar annemin :D

      Sil
  6. Film sayına hayran kaldım. Bu sene ben de daha çok film izlemek istiyorum. Blogumda da film yorumu yazmak istiyorum ama dediğin gibi film yorumlamak zor geliyor. Hakkını veremezmişim gibi geliyor. Yine de bir yerden başlamak lazım.

    Dizilerde ben arka arkaya bölüm izlemeyi ve kısa sürede bitirmeyi severim. Ara verince veya araya başka dizi alınca nerede kaldığımı, neler olduğunu unutuyorum, diziden soğuyorum.

    Bu sene hedeflerini gerçekleştirirsin umarım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sule uzundere,
      işssiz olmak böyle bir şey :D hakkını verememek değil aslında,ben filmi izleyeceğim zaman yorumlara bakarken konusu hakkında olanlara değil de beğendim,vakit kaybı gibi yorumlara bakarım.Filmi uzun uzun anlatmayı da okumayı da sevmiyorum filmi izleyecek olana kalsın istiyorum.Bazende çok film izliyorum yazmaya üşeniyorum yazıncaya kadar filmleri biraz unutuyorum kalıyor gidiyor :D Senin film dizi yorumların bana göre yeterli istediğimi alıyorum okurken devam etmelisin.

      Diziler arka arkaya güzel oluyor ama arada da biraz mola vermek iyi oluyor yoksa beğensem de diziyi bitse de yeni diziye başlasam modu oluyor sıkılabiliyorum :D

      Uzun bir cevap oldu umarım hepimiz hedeflerimizi gerçekleştiririz mutlu yıllar **

      Sil
    2. Mim görüp gelenler derneğinin başkanı olabilirim. :D Uzun zamandır mim yapmadım, özledim valla. Hemen üstüme alıp, yapmayı planlıyorum. :D Kitap konusunda iyisin, bende pek okuyamadım bu sene. Film ve dizi olarak yerlerdeyim ama diğer senelere göre film sayım biraz fazla. Ellerine sağlık^^ 2018'de sağlıkla daha çok kitap okur, film&dizi izlersin. ;)

      Sil
    3. esra ercan,
      ne iyi ettin de geldin ben sen mim yapmıyorsun diye etiketlememiştim hemen mimlerim :) senin yazını da merakla bekliyorum o zaman.hepimize musmutlu yıllar :D

      Sil
    4. O zaman hoşbuldumm^^ Mim çok yaparım ben ama geçen sene mimden yüzüm gülmedi. Zaten bloglar sallantıda. :( Teşekkür :* Aminn^^

      Sil
    5. Yazım geldi^^ https://fightiingg.blogspot.com.tr/2018/01/mim-geriye-baks-2017.html Teşekkürler. :)

      Sil
  7. ilkay özgür,
    umarım 2018 bundan daha güzel bir yıl olur hepimiz için :)

    YanıtlaSil