5 Ekim 2022 Çarşamba

Evelyn Hugo'nun Yedi Kocası - Taylor Jenkins Reid

 

Evelyn Hugo'nun Yedi Kocası 
Taylor Jekins Reid 
Yabancı Yayınları 
432 sayfa 
Dram
★★★★☆

Arka Kapak Yazısı:  
 Sana tüm hikâyeyi anlatacağıma söz vermiştim. Hazırsan başlayalım.

Sevgilerimle,

Evelyn.

Hollywood’un en parlak ikonlarından olan Evelyn Hugo, şaşaalı ve skandallarla dolu hayatıyla ilgili gerçekleri anlatmaya nihayet hazırdı. Fakat bunun için tanınmamış bir muhabir olan Monique Grant’i seçtiğinde, buna ne iş ne aşk hayatında başarılı olabilmiş Monique’ten daha fazla kimse şaşıramazdı. Ancak Evelyn’in neden onu seçtiğine kafa yormaktansa bunu bir sıçrama tahtası olarak kullanmanın tam sırasıydı.

Evelyn, kendisini 50’li yıllarda Los Angeles’a sürükleyip 80’lerde şov dünyasından ayrılmasına yol açan sebepleri ve tabii ki bu süreçteki yedi evliliğinin ardındaki sır perdesini kaldırırken, büyük yasak aşkların ve onulmaz hırsların gerçek yüzü ortaya çıkacaktı. Efsanevi yıldızla arasında bir bağ kurulurken Monique, kendi yaşamını da yepyeni bir bakış açısıyla gözden geçirmek zorunda kalacaktı.

Yorumum: Geçen senenin popüler kitabı bir ara herkes bunu okuyordu.Konusu hakkında adı kadar bilgim olan bu kitabı merak edip bir indirim zamanı almıştım.Yorum da okumamıştım ya komedi tarzı bir şey olur diyordum ya da gerçek bir hayat hikayesi sanırım diye düşünüyordum.Komedi olduğunu düşünerek çok büyük bir hata yapmışım.Çok ağır dram değil ama dram çıktı kitap.

Evelyn  bir gün yaşadıklarını hayatını tüm hikayeyi anlatmak ister yalansız sır olmadan.Eveyln toplamda yedi kere evlenmiştir ama neden hepsi aşk evliliği miydi?

Bu evliliklerin elbette kendi içlerinde kendince sebepleri var bazıları aşktan bazıları bir amaç için.Ama bir zaman sonra Evelyn sürekli evlenmesinden bunalmadım değil :) Kitabı okudukça şaşırıyor üzülüyor çeşit çeşit duygulara bürünüyorsunuz. Sonlara doğru zaten kalbimi yıktı geçti.Ve Evelyn'in yapımcısı Harry Cameron herkesin senin gibi bir dostu olmalı kitap boyunca hep sevdim kendisini.

Hikaye 1950 'li yılların Hollywood'un da geçiyor.Ah o eski Los Angeles.Şaşalı hayatlar ama bir o kadar da sır dolu hayatlar.

“Evelyn Hugo, gecenin sonunda yüzünden makyajını siler gibi en karanlık sırlarından kurtuluyor. İçimizdeki Marilyn Monroe’ya sesleniyor.”

Günümüzde geçseydi belki böyle güzel bir hikaye ortaya çıkmazdı ama 1950 yılların Hollywood'u olunca çok daha güzel oluyor.Gerçek olabilecek çarpıcı bir hikaye.

9 yorum:

  1. Kütüphanede okunmayı bekliyor. Çok hevesle almıştım ama kış kitabı olarak beynim kodlamış kışın okumak istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kışa gider bak soğuk kış gecelerinde güzel okunur :)

      Sil
  2. "Günümüzde geçseydi belki böyle güzel bir hikaye ortaya çıkmazdı ama 1950 yılların Hollywood'u olunca çok daha güzel oluyor." Müthiş bir tespit olmuş, aynen katılıyorum. O görkemli atmosfer insanı içine çekiyor. Harry Cameron karakterini ben de çok sevmiştim, kitabı okuyalı kaç ay olmuş Evelyn dışında adı aklımda kalan tek karakter o. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle ben de senin yorumuna katılıyorum görkemli atmosfer hikaye onunla güzelleşiyor ahh harry cameron çok iyiydi :)

      Sil
  3. Bir dönem gerçekten çok popülerdi bu kitap. Çok fazla maruz kalınca okuma isteğim kaçmıştı açıkçası ama yorumundan sonra merak ettim. Fırsatım olursa şans vereceğim. Yorumun için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. popüler kitaplara karşı bazen benim de öyle olur ya çok merak ederim ya da soğurum kitaptan ,bence de bir şans verebilirsin güzeldi.yorum için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Bu kitapla ismi çok benzeyen başka bir kitap daha var. O da "E" harfi ile başlıyor ve dört kelime. Ben bu iki kitabı sürekli karıştırıyordum ama şimdi aklıma gelmedi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evelyn Hardcastle’ın Yedi Ölümü olabilir mi ? aklıma ilk gelen kitap bu oldu.

      Sil
    2. Kesinlikle. Aklıma gelmedi, hiçbir kelimesini hatırlamayınca internette de bulamadım :-)

      Sil