22 Ocak 2023 Pazar

Neler Yapıyorum | 1

 

22.02.2023


Okuyorum: Tatlı İntikam historical ve Witcher Kader Kılıcı bugün başladım.

İzliyorum: Gibi'ye başladım geçenlerde ilginç bir yerli komedi izlerken keyif alıyorum.Bu dizi de sanki tek gerçek yılmaz karakteri diğerleri hayal ürünü gibi,izlerken yılmaz gibi tepki veriyorum bu neyin kafası :D
 
The Last Of Us'un da dizisi başladı başta ön yargılıydım karakter seçiminden dolayı ama sonra hikaye bir başladı ayrıntılar gözümü kamaştırdı unutmamışlar dedim dümdüz dizi yapmamışlar, oyunun hastası olarak ilk bölümü çok beğendim.Bu sefer de diziye yükseldim umarım böyle devam eder.

Alıyorum: Sticker alışverişi küçük işletmelerden, iki tane çizgi roman,bir kaç oyun.

Yiyorum: Şu sıra çok fazla bal kabağı yedim ve bir bütün daha varmış bir kış bal kabağı yiyeceğiz sanırım :) Kurabiye kek filan yapıyorum geçen hafta kakaolu kek yapmıştım bu hafta cevizli çikolatalı kurabiye yaptım.

Yazıyorum: Defterime yazıyorum.Sudoku çözüyorum.

Oynuyorum: Playstationda Lego:Harry Potter ilk iki yılı bitirdim.Gerçek lego sevdiğim kadar oyunlarını da seviyorum keyifli oluyor.

6 yorum:

  1. İyi okumalar ve afiyet olsun. Kurabiyeler güzel görünüyor. :))

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir yazı olmuş, bende bişeyler pişirmek istiyorum. O zaman ben gidip kek yapayım madem. :D

    YanıtlaSil
  3. The Last of Us sahiden çok iyi olmuş, ben de çok beğendim :) Gibi'yi de sürekli övüyorlar ama izleyemedim bir türlü, iyice meraklandım şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gibi'nin sürekli kesitlerini görüyordum merak edince başlayayım artık dedim değişik güzel bir komedi :)

      Sil