8 Ocak 2023 Pazar

2022 Özet

2023 yılının ilk yazısından merhaba bir süredir ortalarda yoktum canım pek yazı yazmak istemiyordu şimdi geldim biraz sohbet etmeye.2022 yılında 70 kitap okumuşum.Geçtiğimiz yıllara göre fazla ama sayfa sayısına göre az.İstediğim şeyleri okuduğum sürece sorun yok artık sayılara takılmıyorum. 


Okumayı seviyorum iyi geliyor ama az hedeflerle ulaşılabilir olduğu zaman kendimi daha iyi hissediyorum zorlamadan keyif alarak okuyorum.Bu seneki hedefi daha belirlemedim ama her zamanki gibi başlangıç için 35 diyorum bazen hedefe ulaşınca arttırıyorum.Yıl içinde neler okuduğumun bir çoğu blogumda var genel olarak okuduklarıma bakmak isterseniz tık tık .
 
Serileri seri okuyoruz etkinliğinde de toplam 19 kitap okumuşum.Bu senede bol bol seri okurum gibi geliyor tabi istediğim olursa elimde bolca seri kitap var.Serileri çok ara vermeden okumak iyi oluyor karakterleri olayları çok unutmadan, bazı serilerim var unuttum sayılır ilk kitaplarını yeniden okumam lazım.Bir de bu sene daha fazla çizgi roman okumak istiyorum bakalım.

Geçen sene az alışveriş yapacağımı söylemiştim aslında bunu biraz uyguladım yanlış saymadıysam toplam 60 kitap almışım.Bunlar içinde özel harry potter kitapları da var koleksiyonluk o tip şeyleri çıkınca 53 kitap ve aldıklarımı okuyacağımı söylemiştim içlerinden 12 tanesini okumuşum geriye 41 kitap kalmış burada başarısız olmuşum özellikle son indirimlerden okuduğum serilerin devam kitaplarını aldığım için bu sayı böyle kaldı.Çizgi roman ve mangaları kitap alışveriş sayısına dahil etmedim onların okuma hızı farklı oluyor.

geçen sene bir süre kullandığım defterim

Gelelim izlediğim dizi ve filmlere.Bu sene toplam 28 tane film izlemişim ve çok iyi.İşe girdiğimden beri eskisi kadar dizi film izleyemiyorum.Yine toplamda 17 tane dizi izlemişim bunlar içinde bitirdiklerim de var genel olarak 17  farklı dizi izlemişim.Birde tlc de ev programlarını çok fazla izledim göl evleri, kumsal evleri olanları izlemesi çok keyifli çok hoşuma gidiyorlar.Tv de denk gelirse tvden yoksa youtube kanallarından takip ediyorum onları.

Geçtiğimiz yıl 2022 yılı kısaca böyle geçti bakalım bu yıl nasıl geçecek herkese mutlu yıllar **

4 yorum:

  1. Hedefi tutturmana çok sevindim. :) Az bir sayı belirleyip gönlümce okumayı bende seviyorum. Bir de TLC kalp ben. ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen az sayı daha iyi oluyor yoksa takıntılarım artıyor :) tlc güzeldir severek takip ederiz :D

      Sil
  2. Bende de tam tersi, en son aldıklarımı hep en önce okurum, eskiden bekleyen kitaplar beklemeye devam eder.

    Seri Kitaplar'da en çok sen okumuşsundur diyordum ama Dövüşürken hanımefendi Değilim seni iki kitapla geçti. yine de geçen sene bayağı seri okumuşsun. Bu sene de saymaya devam et, etkinliği devam ettireceğim.

    2023 de en az bu kadar verimli geçsin :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de önce eskileri okuyacağım diye kendimi zorlardım artık o takıntımı biraz olsun kırdım okumak istediğime öncelik veriyorum.

      Bu sene de çok okurum gibime geliyor kitaplığımda bol bol seri var :D Seviyorum bu etkinliği devam :)

      Sil