23 Şubat 2023 Perşembe

Neler Yapıyorum | 2

Herkese merhabalar.Öncelikle yaşadığımız bu zor günler için hepimize geçmiş olsun yakınlarını kaybedenlere de baş sağlığı diliyorum.

Zor günler geçirdiğimiz şu günlerde ruh sağlığımı korumak adına bir şeylerle uğraşmaya başladım.Yoksa psikolojik olarak çok kötüydüm hala da iyi değilim aslında.Yaşanan büyük depremleri konyadan biz de hissettik zaten deprem korkum var ve bir de üstüne yaşanan acı olaylar psikolojimi katladı.İşte bile sürekli haberlere internete bakıyordum.Bir yandan da benim bu yaşadığım ne ki orada olanların yanında diyip daha da üzülüyorum, umarım bir daha böyle büyük acılar yaşamayız.

Bir şeylerle uğraşmaya vakit geçirmeye başladım ruh sağlığımı korumak adına.İlk başta kafam dağılsın diye oyun oynayayım dedim iyi de geldi ama baktım kendimi veremiyorum kapattım.Hogwarts Legacy çıktı onu oynayacaktım ama kendimde değilim vazgeçtim.

Kitaplara döndüm hali hazırda yarım kalan iki kitabım vardı.Witcher sersinin ikinci kitabı olan Kader Kılıcı'nı bitirdim.İlk kitaba göre hikaye dahada derinleşti ve yine yolculuk var oradan oraya ilerleyen bakalım üçüncü kitapta olaylar daha da açılacak gibi.Sonra diğer yarım kitabım olan Ruh Kırıcı'ya geçtim. Tek mekanda geçiyor hikaye ver okurken gerçekten o gerilimi hissediyorsunuz beğendim gerilim okumak isteyenlere bu yazarı tavsiye ederim.

Bunlar dışında Hayali Yerlerden Yemek Tarifleri'ni okudum ve Ev Erkeğinin Yolu adlı manga serisine başladım.

Haber videoları yerine de dizi izlemeye çalıştım.Last of us'u izliyordum güncel olarak ama canım istemedi hogwarts oyunu gibi ben de yarım kalan bitirmek istediğim dizi olan Buffy'e çevirdim oklarımı. 5.sezonun yarısında kalmıştım oradan devam ediyorum şuan 6.sezonun başlarındayım. 

Öyle işte...

6 yorum:

  1. Zor dönemler herkes için. Konya'da bizimkiler de hissetmiş.
    Witcher serisini hiç okumadım, merak ediyorum. Ev Erkeğinin Yolu'nun animesini izledim sadece, eğlenceliydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. animeleri türkçe dublaj yapsalar daha çok izlemek isteyeceğim ama bu animeye bakabilirim,witcher serisini tavsiye ederim güzel gidiyor.

      Sil
  2. Öncelikle çok çok geçmiş olsun. Dediğin gibi umarım bir daha asla böyle kötü günler yaşamayız. Hepimiz çok üzgünüz, nasıl iyileşeceğiz hiç bilmiyorum. Kafa dağıtmak için bir şeyler yapmaya çalışmak doğru bence, yoksa halimiz ne olur..

    Witcher'ı okumadım ama dizisinden iyi olduğunu söylüyorlar hep. Ev Erkeğinin Yolu'nu da mağazada görüyorum hep, çok tatlı geliyor bana içeriğini bilmiyorum tabii :) Ben de tam tersi kitaplara bir türlü odaklanamadım bu süreçte, hala daha okuyamıyorum doğru dürüst.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk başlarda ben de odaklanamıyor bir iki sayfa da olsa okuyordum sonra devamı geldi.witcher'in dizi de iyi olucakken ellerinde patladı gibi daha izlemedim ama yorumlardan öyle olduğunu düşünüyorum. ev erkeği ikinci okuduğum manga eğlenceli sevdim tavsiye ederim :) umarım bu günler de geçer bize ders olur tekrar tekrar bu acıları yaşamayız.

      Sil
  3. Bende bu dönemde okumaktan uzaklaştım sanırım izlemek daha çok dikkatimi dağıtıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet izlemek de çok iyi kafa dağıtıyor bir şekilde kendimizi oyalıyoruz işte.

      Sil