1 Ekim 2016 Cumartesi

Okunanlar | İzlenenler Eylül 2016


Selam millet'' Size öyle dolu dolu yazıyla geldim ki hangi kitabı anlatacağımı nereden başlayacağımı bilemiyorum.Gönül isterdi ki bu yazı gerçekten dolu dolu olsun okunanlar izlenenler diye ikiye bölüyüm ama işte hayaller hayatlar.Bu ay benim en verimsiz ayım oldu.
Bir kitap okudum,biri de yarım bitirilmeyi bekliyor.Onu da ay sonu bitereyim demiştim ama bi baktım Ekim gelmiş bile.

Bu ay okuduğum tek kitap Kızıl Nehir.Onu da kitap okuyamama durumum var ondan çıkarsın diye tercih etmiştim.Doğru bir tercih oldu kitap kısa sürede bitti ama gerisi gelmedi.Bende kendimi zorlamadım şahsen.Kitaplardan soğumamak için onun yerine boş boş yatsam bilgisayarda saatlerce oyun oynamış olsam da pişman değilim.Hiç değilse bunun sonucunda kitapları özledim.
Hadi kitap okuyamadım izlemek istediğim diziler,filmler onlarda yatsın öte yanda.Onda da sıkıntılarım var bu ay hepsini çözmeyi umuyorum.İki film izledim bu ay.

Bu ay izlediğim ilk film Money Monster. Fragmanını görüp çok merak etmiştim bu filmi.Biraz beklediğimin altında kaldı ama yine de güzel filmi.George Clooney ve Julia Roberts güzel seçim olmuş izlerken keyif aldım.Konusunda bahsetmiyorum spoiler gibi olur böyle filmleri sevenlere tavsiye ederim.Polisiye,gerilim tarzı.


Senden Önce Ben...Öncelikle kitabını okumadım.Hem sonunu biliyordum hem de aşırı soğumuştum kitaptan,ama filmini çıktığı günden beri merakla bekliyordum.Şimdi bir kaç şey konuşmak istiyorum film hakkında yazarımız kesinlikle Gossip Girl izlemiş bunun yansımalarını gördüm çünkü.Gossip Girl dizisinde Blair adlı çok konuşur,renkli giyinmeyi sever,özellikle külotlu çoraplar en sevdikleridir.
>Hatta hiç unutmam Chuck ona çoraplar alıp süpriz yapmıştı.Aynısını Will de yaptı.Bunları kötü olarak eleştirmiyorum tespitlerimi dile getiriyorum.Çünkü filmin olsun kitabın olsun hayranı çok yanlış anlaşılıp eleştiri oklarına maruz kalmak istemem :) Emilia Clarke bizim güzel Khaleesi'miz çok farklı bir şekilde karşımızdaydı rolüne çok yakışmış gerçekten.Will zaten kendisi yeter.Sonunu biliyordum ama bu şekilde olacağını bilmiyordum şaşırttı beni.Bence Will o ince çizgi arasında kaldı hem bencilce düşündü hem de sevdiklerini düşündü.Dram filmlerini seviyorum,Gerçek hayatın gerçekten de toz pembe olmadığını üstünde yürüdüğümüz ince buz tabakasını bir çıt sesiyle acıya,ölüme ne kadar yakın olduğumuzu hissettiriyor.

3 yorum:

  1. Senden önce ben kitabını bende sonunu bildiğimden almamıştım 😊😊😂

    YanıtlaSil
  2. Film güzel olduğuna göre kitap kat kat daha güzeldir.El ele verip bu zamanları da atlatacağız:)

    YanıtlaSil