11 Ekim 2016 Salı

Hiçliğin Kıyısında - J.A. Redmerski | Kitap Yorumu



Uzun bir aradan sonra merhaba!! Ekim ayının ilk kitabı ile karşınızdayım.Umarım son olmaz malum şu sıralar kitap okumakta zorlanıyorum.Bu durum beni çok üzüyor okunacak o kadar çok kitap var ki bir an önce bu durumdan kurtulmak istiyorum.


Neyse gelelim kitabımıza.Öncelikle kitabın esas oğlanını bilmek istemiyorsanız arka kapak yazısını okumayın.Ben okumadım ki unutum arka kapak yazılarını okumayı iyi de oluyor.



Kitap hakkında tek bildiğim dolu bir mp3 listesi ve çıkılan yolculuklar,bu beni cezbetmişti.

Bu yüzden kitabı sevmek ile sevmemek arasında kaldım.Ve kitap yeni yetişkinmiş,bilmiyordum onu da kitabı okurken öğrendim.Yani içinde cinsellik var ve ben pek okumayı tercih etmiyorum.Birde bu kitapta asıl nedeni sanki Camryn sanki o taraklarda bezi yokken birden değişti gibi geldi.Ondan pek samimi gelmedi.Onun dışında güzel bir kaç şey vardı.

Ya bir de New Orleans'a gitmişsiniz barları gezseniz ne olur gezmeseniz tamam gidin ama birine gidin ya da bir iki saat durup gezin,ben şahsen sokaklarında dolaşmak isterdim.Zaten hikayenin çoğu motellerde ve yollarda geçiyor.Ben yolculuk olunca işin içinde daha farklı şeyler beklemiştim ondan oldu biraz.Kurgu olarak farklı ama çok klişe değil.Hep aynı klişeleri okumaktan sıkılanlara iyi gelecektir. Sadece beklentisiz başlayın benden söylemesi.

Puanım 4/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder