21 Ekim 2016 Cuma

Yakut Kırmızı- Kerstin Gier | Kitap Yorumu

Bazen sırlarla dolu bir ailede yaşamak gerçekten de zordur. En azından on altı yaşındaki Gwendolyn bundan kesinlikle emindir.Ta ki günün birinde kendini 18. yüzyıl Londrası’nda bulana dek.İşte o zaman ailesinin en büyük sırrını öğrenir: Zaman yolculuğu!Ancak bu yolculuklarda genç kızın hislerine yer yoktur.Çünkü aşk, durumu daha da karmaşık hale getirmekten başka bir işe yaramaz!
Herkese merhabalar" Yakut Kırmızı listemde olan bir kitaptı ama bekletiyordum devam kitapları elimde olmadığı için.Ne okusam diye karar vermeye çalışırken dedim okuyayım artık.Belki beğenmem devam etmem vs diye okumaya karar verdim.Ve çok sevdim.Konusunu bilmiyordum okumamıştım da 'Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer' tamda seriye uygunmuş onu öğrendim.Öylesine konulmamış.Zaman yolculuğu var bu kitapta ve bunu çok güzel hissettiriyor yazar betimlemeleri ile.Hatta o sebeptendir ki canım tarihi aşk romanı çekti yeni okuyacağım kitap o tür olucak.Kitap bir kaç günü kapsıyor ,bir hafta da olabilir.Ama sıkmıyor konu insanı içine çekiyor.Film izliyor gibi hissettim kendimi.Yazarın dili de akıcı zaman yolculuğu filan var ama öyle ağır terimler yok basit dili her yaştan insan okuyabilir.Bölüm aralarında da geçmişten mektup,günlük tarzı şeylerde çok güzel.İlkin anlamıyorsunuz ama sonra yavaş yavaş yerine oturuyor.
Elimde devam kitapları yok devamını de merak ediyorum sanırım dayanamayıp ekitap olarak okuyacağım.Bu kitap başlangıçtı umarım devam kitapları da böyle güzeldir.
Puanım 5/5

3 yorum:

  1. Adı dikkat çekiyor gerçekten 😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmayı unutmuşum kitabın adının anlamı kitapta geçiyor.Güzel kitaptı sevdim tavsiye ederim^^

      Sil
  2. Sevimli kapakları var içerikleriyle çok güzel bağdaşıyor kapakları^^

    YanıtlaSil