13 Haziran 2017 Salı

Görkemli Ölüm - Nora Roberts (Ölüm Serisi #2)

Seriye tam hız olmasa da ayda bir kitap olarak devam ediyorum.Sanırım bu kitabı ilk kitaptan daha çok sevdim karakterlere biraz daha alıştım daha ikinci kitap ama öyle.Yine gizemli cinayetler var ve yine iş başında bir Eve Dallas.

Eve varsa tabi Roarke de olmalı.Sanırım bu karaktere de yavaş yavaş ısınıyorum ilk kitapta nedense hiç sevmemiştim.Şöyle iyi biri gibi zaman zaman ukala,efendi ağır azam bir beyefendi.Sert asi kızımız Eve'ye gönlünü kaptırdı gidiyor.Çoğu kişi Roarke'nin evindeki uşağa sinir olmuşlar ama benim hoşuma gidiyor.Dadı dizisindeki Haldun Dormen'e benzetiyorum bazı hallerini laf çarpmalarını filan.Kitapta tek sinir olduğum şey Roarke'nin iki de bir seni seviyorum demesi.Ben bunu normal hayatta da sevmiyorum sanki o iki kelime sürekli söylenirse etkisi azalıyormuş gibi geliyor özellikle bir erkeğin sürekli söylemesi ne biliyim bana romantik gelmiyor işte :) 

Onun dışında gayet güzeldi kitap.Bu seriyi sevmemde ki etken salt polisiye olmaması içinde dedektif Eve'nin sevgilisi,arkadaşları yani hayatı da var.Hatta o biraz daha ağır basıyor sürekli kanıt delil peşinde koşmuyor diğer polisiyelerden farklı.Bana dizi serisi gibi geliyor.

Bu seriyi Epsilon basmıyor artık bende de bazı kitapları yok ne yazık ki ekitap olarak bulunabilir ya da sahaflarda filan.Benim gibi arada farklı polisiye arayanlar  ya da eski serileri okumak isteyenler için güzel bir tercih.

Puanım 4/5

2 yorum:

  1. Dadı bir nevi çocukluğumun dizisi. Uşağın ismi de Pertev idi özellikle Susan'a lafları eder dururdu 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde öyle *.* Evet evet Suzan'ı sevmeyince hep ona takılırdı oda anlamazdı bazen :D

      Sil