3 Haziran 2017 Cumartesi

Dedektif Kurukafa - Derek Landy

Nisan ayında okuduklarımı eksik saymışım ay sonu envanterinde kitaplıkta fazlalık çıktı :) Eski zamanlarda yani blogların çok olduğu dönemlerde bir gün bu kitap serisiyle karşılaşmıştım ve önce kapakları ilgimi çekmişti sonra şu yorum bu kitaplar çocuk kitapları değil çok eğlenceliler filan diye.Yine bir gün Nadir kitaptan alışveriş yapacağım kargo parası ödememek için ucuz kitap arıyorum bunlar karşıma çıkmıştı öylelikle almış seriye başlamış oldum.

Stephanie'nin amcası Gordon korku romanları yazıyordu Ya da en azından Stephanie öyle sanıyordu amcası vefat edip de malikânesini ona bırakana kadar. Stephanie amcasının yazdıklarının korkunç olduğunun farkındaydı.
Ancak... kurmaca olmadığını sonradan anladı. Bu keşifle beraber kendini bir anda kanını donduran bir dünyanın içinde buluverdi Stephanie; tam vampirler, şeytani yaratıklar ve Görünmez Adam'a alıştım derken bunlarla savaşmakta ona yardım edecek çok sıradışı biriyle tanışmak üzereydi: Dedektif Kurukafa.

Belki şu yaşımda okuduğumdan biraz çocuk kitabı kaldı gözüm de ama yine de hiç sıkılmadım hatta kolay okunmasıyla da büyük keyif aldım.Konusunda da yazdığı üzere içinde her şey var tabi birde macera da cabası.Ve eğlenceli bir üslup.Çocuğum yaşı yine biraz küçüktü 12 yaşında ama ettiği laflar ya da yaptığı işler yaşından ve boyundan biraz büyüktü.

Serinin ikinci kitabı da elimde onu da okurum belki ama devamını getirir miyim emin değilim okumak istediğim bir çok kitap var buna biraz sıra gelmeyebilir.
İlkokul ya da ortaokul çağındaki çocuklara hediye edilebilecek güzel bir seri olduğunu düşünüyorum.

Puanım 5/5

5 yorum:

  1. Polisiye ve cinayet romanlarına bayılırım ama bu pek ilgimi çekmedi benim, başka kitap yorumlarını bekliyorum sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşımız biraz daha küçük olsaydı ayıla bayıla okurduk bu seriyi :) Üşenmezsem birikmiş yazılarımı yazacağım sevgiler Gizemcim ^^

      Sil
  2. Bizim okul kütüphanesinde bu kitap var. Öğrenciler tarafından çok ilgi görüyor. Eğer bir öğrencime kitap hediye etmek istersem aklımda olsun :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet küçük yaştakilere hediye edilecek bir kitap eğlenceli bir macera :)

      Sil
  3. Uzun da bir seri ,okunacak seri kalmazsa belki buna da sıra gelir :)

    YanıtlaSil