11 Haziran 2017 Pazar

Haftanın Filmleri #13

          

  • Me And Earl And The Dying Girl 2015
Bu film 2015 yapımı mıymış ya ben daha yeni çıktı sanıyordum.Kitabın konusu bir çoğunun bildiği üzere kitaptan uyarlama.İşte Bir tane oğlan var onun Earl diye arkadaşı var birde kanserli bir kız var.Bunların arkadaşlığını anlatan bir kitap,film.Kitabını okumadım filmini izlemeyi tercih ettim.Ki bence okumadığım iyi olmuş yarım bırakabilirdim filmi de orta karar buldum.Çerezlik bir film zaman zaman kasvetli olsa da.Filmin içindeki filmler ve finalindeki ayrıntıları çok hoş buldum.

  • Hello,My Name Is Doris 2015
Bu filmi sürekli görüyor ama izlemiyordum.Öneri Makine'nin bir yazısında beğendiğini güzel olduğunu dile getirince baktım konusu da güzel fragmanı filan izleyeyim.İyi de yapmışım yüzümde tebessümle filmi izledim.Filmin konusu Doris adında yaşça büyük bir bayanın ,yaşça küçük birine ilgi duymasını konu alıyor.Böyle absürd oluyor ama eğlenceli,komik güzel filmdi.Hatta bence komedinin yanında içten içe hüzün barındıran bir film.

  • Çirkin ve Güzel 2017 
Ve tabi ki Çirkin ve Güzel.Yeniden çizgi filmden uyarlama bu filmi çok beğendim.Evin içindeki eşyalar Disney mağazasına girmiş gibiydim.Cam fanustaki gül o kadar güzeldi ki.Evet bu söylediklerimden de anlaşılıyor ki görsel şölen gibiydi film.Emma Watson bu film için La La Land filmini kabul etmemiş bence iyi de yapmış çok yakışmış bu filme.Tek sıkıntı müzikal olmasından dolayı birazcık uzun olması.Onun dışında her şey çok güzeldi.Böyle görsel şöleni bol animasyon vari filmleri sevenler için güzel bir tercih.

8 yorum:

  1. İlk filmi ben çok sevdim, kitabını da :) hatta Doris'ten daha çok :). Doris'te böyle tam seyirlik dimi, moralin düşükse aç izle :). Beğenmene sevindim :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya çok tatlı bir filmdi diğer romantik komedilerden de farklıydı :)

      Sil
  2. Doris'e ben de çok gülmüştüm. Keyifli bir hafta sonu filmi

    YanıtlaSil
  3. Polisiyenin içine yaşam kırıtıları da serpiştirince güzel oluyor. Yani ben de öyle seviyorum. Ama ekitapsa olmaz illa kitabı elime alıp sayfalarını çevirirken o kitap kokusunu alıcam :)
    Film hiç mi hiç izlemiyorum. Zaten buna da zamanım yok. Kitap okumaya zor zaman buluyorum çünkü evde çocuklarla vakit geçirince zaman akıp gidiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben salt polisiye de severim,bunu da sevdim içine yaşam kırıntıları serpiştirince de güzel oluyor karakterleri daha iyi tanıyor insan.

      Bende hazır hala boş vaktim varken kitap film takılıyorum.Sizin eğlenceniz çocuklar benimde filmler :)

      Sil
  4. Filmini daha çok beğendiğim nadir uyarlamalardan biridir Me and Earl and The Dying Girl. Bayağı ağlamıştım izlerken ama kitabında aynı duyguyu alamamıştım :/

    Hem sen hem de Öneri Makinesi beğendiğine göre Hello,My Name Is Doris'i not alıyorum :D Şu sıralar eğlenceli bir şeyler izlemek istiyordum, iyi oldu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de izle izle güzel farklı bir komediydi umarım sever keyif alarak izlersin :))

      Sil