18 Ocak 2018 Perşembe

Çirkinin Aşığı - Elizabeth Hoyt (Prens Serisi #1)

Prens Serisi
Türü:Tarihi Aşk
Sayfa Sayısı :384

Arka Kapak Yazısı: Romantic Times 2006 En İyi Tarihi Romans Ödülü

Farklı dünyalara ait iki inatçı… Zengin ve hırslı bir kont ve kocası tarafından terk edilen genç, güzel ve kaprisli bir dul… 

Teslim olmayan bir kadın hislerine ne kadar dur diyebilir?.. Tesadüflerin ördüğü ağlarda arzular mı gurur mu kazanacak?

Çirkinin Aşığı heyecanı yüksek ve kışkırtıcı bir hikaye sunuyor.

Bu kitabın bitmesini hiç istemeyeceksiniz.
-Julia Quinn

“Masalsı anlatımıyla Çirkinin Aşığı sizi arzular dünyasına sürükleyen keyif veren, akıcı ve duygu yüklü bir romans. Hoyt’un zeki karakterlerine ve onların hoş diyaloglarına, sıcak aşk sahnelerinde olacağı gibi hayran olacaksınız.” 
—Kathe Robin, Romantic Times

"Elizabeth Hoyt Tanrı vergisi bir yetenek, incelik ve bitmek tükenmek bilmeyen bir tutkuyla yazmış."
—Julianne MacLean

"Çirkinin Aşığı okurlar için seksi, ve şehvetli bir ziyefet!”
—Connie Brockway

“ . . . Çıkıp bu kitabı bir an önce edinmenizi şiddetle tavsiye ediyorum”
—Kassia Krozser

Yorumum:Dul olan Anna ve ailesi uzun zamandır geçim sıkıntısı çekmektedirler.Bunun üzerine iş aramaya koyulur ama o kadar da kolay değildir.Hangi kapıya gitse geri çevrilir tesadüf eseri kontun acilen sekreter aradığını duyar ve işi evin kahyasından kapar.Ama evin kontun kahyanın kadın bir sekreteri işe aldığından habersizdir.

Elizabeth'in kalemi,oluşturduğu karakterler güzeldi.Diğer romanlara nazaran erkek karakter daha anlayışlı,daha sakin saçma sapan zamanlarda sinirlenen cinsten değildi bu durumu çok sevdim.Yan karakterlerden de kontun Londra'daki diğer evinde olan uşak çok iyiydi.Sanki karşısında kont değil de küçük çocuk varmış gibi hiç lafını esirgemiyordu aklına eseni söylüyordu.Uşak ve kontun atışmalarını okumak çok keyifliydi.

Kitabın bölüm aralarında Kuzgun Siyah adlı bir hikaye vardı.Anna ile o hikayeyi okumak da güzeldi.Hatta romandan çok o hikaye nasıl bitecek diye daha çok merak etmedim değil.Kitabın içinde artı on sekizlik bölümler var ama oraları atlayabilirsiniz.

Puanım 4/5

9 yorum:

  1. Bu kitabın kapağını çok beğeniyorum :D Uzun zamandır historical okumadım, sanırım özlemişim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kağıt salıncak,
      bende uzunca bir zaman beğendim beğendim ama okuyamamıştım kaç yıl sonra okudum :) Historicallar öyle oluyor ya insan bir süre okumayınca özlem duyuyor :)

      Sil
  2. Çok ilginç geldi bence okunmalı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elif sağlık,
      hiç historical okumayanlar için evet olabilir:)

      Sil
  3. Historical okumayı seviyorum. Bu kitabı ve yazarı daha önce okumadım ama favori yazarım olumlu görüş bildirince ilgimi çekti. Denk gelirsem okuyacağım. Yorum için teşekkürler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule,
      bende ilk defa okudum bu yazarı çok sevilen beğenilen bir yazar kalemi güzeldi.bende uzun zamandır Julia Quinn okumadım bridgerton kardeşlere devam etmek istiyorum en kısa zamanda :)

      Sil
  4. ilkay,
    bende seviyorum tarihi aşk okumayı o dönemleri sevdiğimden :) Yazarın kalemi güzeldi denk gelirsen oku bence de.

    YanıtlaSil
  5. yazarı duydum ama okumadım quinn de mcnaught da okuycam daha of yaaa oku oku bitmiyolar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      geçen bende aynısını düşündüm şunu okuyum bunu okuyum ama bunlar hiç azalmıyorlar kiii :)

      Sil