13 Ocak 2018 Cumartesi

Çırak- Tess Gerritsen (Rizzoli and Isles #2)


Arka Kapak Yazısı :Cerrah Geri Dönüyor… Ve Bu Kez Yalnız Değil…

Boston dedektifi Jane Rizzoli, Cerrahın elinden yeni kurtulmuş, kâbuslarının sona erdiğini düşünmeye başlamıştır ki, yeni ortaya çıkan bir seri katilin peşine düşmek zorunda kalır. Ancak bu yeni katilin yöntemlerinin Cerrahınkilere olan benzerliği ürkütücüdür. Davayla ilgili herkesten daha çok şey bilen gizemli bir FBI ajanının ortaya çıkışı Rizzoli'nin işini kolaylaştırmaktan çok daha da zorlaştıracaktır. Uzun yıllardır birlikte çalıştığı ortağının yardımı olmadan tek başına savaşmak zorunda olan dedektif, korkularıyla ve kâbuslarıyla yüzleşip Cerraha ve "çırağına" meydan okumaya hazırlanmaktadır.

Bu kitabın kapağını açmadan önce ışıkları yakmayı, dolapların içini kontrol etmeyi ve kapıları kilitlemeyi unutmayın.
PEOPLE

Kendinden emin bir cerrahın neşteri gibi keskin… Tess Gerritsen bütün ustalığıyla gerilim romanları arasındaki yerini sağlamlaştırıyor.
PUBLISHER'S WEEKLY

Gerritsen hayranlarını hayal kırıklığına uğratmayacak bir roman… Yeni okurların bu heyecanı keşfetmesi için iyi bir fırsat…
BOOKLIST

Yorumum:Yıla iyi başlamadım.Polisiye ile başlamak istedim ama okumam zaman aldı biraz.Polisiye okumayı sevdiğimden ünlü yazar Tess tanışmak istediğim bir yazardı.Geçen aylarda Cerrah kitabını okumuş beğenmiştim ama bu kitabı için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.Sanırım üst üstte okuyunca böyle oldu.Kitapta çok fazla tıpla ilgili terim geçiyor.Otopsi yapılıyor en ince ayrıntısına kadar anlamadığım bir sürü şey.Kendimi kitap değil de anatomi dersinde gibi hissettim.Arada olsa sorun değil ama sürekli tıp ve onunla ilgili şeyler olunca ben biraz sıkıldım.Uzun soluklu bir seri de olunca seriye devam etmeyi düşünmüyorum.Ama dizisini izlemeyi düşünüyorum.

Puanım 3/5

10 yorum:

  1. Ben serinin bu kitabını sevmiştim diye hatırlıyorum ama devamını ben de okumadım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kağıt salıncak,
      bana da tıbbi olayları biraz fazla geldi dizisiyle devam etmeyi düşünüyorum :)

      Sil
  2. Normalde kitabı varken filmini ya da dizisini merak etmem ama bu seriyle ilgili durum farklı. Dizisi daha cazip görünüyor. Başroldeki iki kadını da beğeniyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sule uzundere,
      bende kitapta iki kadın dedektif olucak güzel olur diyordum öyle olmadı sadece Rizzoli vardı ve birazda silik bir karekter,dizisinde tam tersi daha güçlü karakter olduklarını duydum.Dizisi benimde ilgimi çekiyor bakalım ne zaman izlerim.

      Sil
  3. hımmm bu da fena değil de, bi kerede okumak iyi mesela bir günde veya bir haftasonunda, dizisi de iyi ivit :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      evet kitap okunması uzun sürüp elde sürününce de tat vermiyor.Dizisine de bakmak lazım evet :)

      Sil
  4. Merhaba ! Rizolli Isles serisine ben hayranım. Bende bu serinin ilk 3 kitabını bitirdir. Şuan ise Stephen King - Mahşer adlı kitabı okuyorum. Elimdeki kitap bittikten sonra ise, Rizolli serisine devam edeceğim.

    Rizolli serisi hakkında bende #şurada birşeyler yazmıştım.

    Serinin ilk kitabı olan Cerrah hakkında yazım için #buraya tıklayın.

    Serinin ikinci kitabı olan Çırak hakkında yazım için #buraya tıklayınız.

    Serinin üçüncü kitabı olan Günahkar hakkında yazım için #buraya tıklayın.

    Devamı gelecek ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mustafa alnıak,
      merhabalar seveni çok serinin siz de o tayfadasınız.Bende dizisiyle devam eden tayfadan olucağım :) Yazılarınızı da okuyacağım teşekkürler

      Sil
  5. Dizisi kitaplara göre daha güzel ilerliyor. Ben diziyi çok seviyorum kitaplar biraz yoruyor okurken bu seride.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man,
      evet ya kitapları biraz yordu sıktı,dizisinin daha güzel olduğunu düşünüyorum bende bakalım ne zaman izlerim :)

      Sil