20 Mayıs 2018 Pazar

Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler - Scott Lynch (Centilmen Piç #2)

Centilmen Piç Serisi #2
Sayfa Sayısı:696
Türü:Epik Fantastik

Arka Kapak Yazısı:Usta hırsız ve dolandırıcı Locke Lamora ile ölümcüllüğünden hiçbir şey kaybetmemiş Jean Tannen, evlerinin ve geçmişlerinin enkazından kaçmış, Camorr'un Belası ise Camorr'suz kalmıştır. Ancak oradan oraya sürüklenmek Centilmen Piçler için bile bir seçenek değildir, onlar da en iyi yaptıkları işe geri dönerler… Bu kez hedefleri Tal Verrar şehir devleti ve şehrin en korunaklı, görkemli binası Günahane'dir.

Görüp görülebilecek en büyük kumarhane olan ve oradan bir tek sikke çalıp hayatta kalanın olmadığı Günahane, Locke'un direnemeyeceği türden bir hedeftir…

… fakat Locke'un kusursuz suçunun beklemesi gerekmektedir.

İlk kitabı okuduktan ve çok sevdikten sonra sürekli aklımda devam kitaplarını okumak vardı.Bu kitaba büyük umutlarla başladım ama yer yer sıkıldım.Kitap yurdunun yorumlarında okuduğum yorumlar denizcilik ile ne kadar bilgi varsa öğrendik bu durum sıktı gibisinden yorum vardı evet bende de biraz öyle oldu.Birde ilk kitaptaki karakterler burada daha pasifti.Ben daha çok karakterlerin ön planda olduğu tiyatro yaparak büyük vurgunlar yaptığı durumları okumayı daha çok seviyorum birde şehirde geçen kısımları.

Bu kitabın sonu da çok can alıcı bir yerde bitti ve yine üçüncü kitaba geçmek için sabırsızlanıyorum üçüncü kitap için güzel yorumlar da okudum umarım beklediğim gibi olur kitap elimde var sonbahar dönemi okumayı düşünüyorum malum kalın kitap olunca yazın elimde sürünsün istemem.Serinin devamını okuyacaklar için bu kitap için beklentileri bir tık düşürün derim o zaman daha keyifli olur okumak.Herkese bol kitaplı günler.

Puanım 4/5

4 yorum:

  1. duymadım aklımda olsun sevmişsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      şu locke lamora'nın yalanları'nın ikinci kitabı güzel seri :)

      Sil
  2. Bu serinin yorumunu okuduğum her bloga ben de okumak istiyorum yazıyorum :-) İlk kitap elimde var. Diğer ikisini de alınca arka arkaya okumak istiyorum. Seri kitapların hepsi elimde yoksa başlamak içimden glmiyor.

    YanıtlaSil
  3. şule uzundere,
    kalın kitaplardan oluşan bir seri olunca arka arkaya pek okunmuyor araya bir kaç ay giriyor.Eskiden bende öyleydim ama bir kaç kez ilk kitabı sevip devamlarını okumak istemediğim oldu o yüzden son zamanlarda önce ilk kitabı alıyorum seversem devamını :) Sende oku istersen belki de kitabı sevmeyeceksin ama umarım çok seversin :)

    YanıtlaSil