2 Mayıs 2018 Çarşamba

Mini Kitap Alışverişi


Geçenlerde ufak bir alışveriş yaptım.Blogumu takip edenler bilir Eve Dallas serisini toplamaya çalışıyorum.Bu alışverişi yapmamdaki etken de bu oldu yine.Birde Dr arada güne özel kargo bedava yapıyor bende o zamana denk getirdim böylece iki kitabı ucuz alıp da kargo parası ödemek zorunda kalmadım.Bu kitapla birlikte seride geriye eksik tek bir kitap kalıyor onu da en kısa zamanda temin etmek ve bir süre alışveriş yapmamak elimdekileri okumak.

Otostopçunun Galaksi Rehberi serisini de merak ediyor ve okumak istiyordum baktım fiyatı da diğer sitelere göre uygun tek kitap tıngır mıngır gelmesin diye onu da aldım.Birde en üstte defter var o defteri de çok beğenerek aldım ama fiyatına göre sayfa sayısı çok az oda acele alışveriş yaptığımdan oldu gözden kaçırmışım.

Kargom şükür hasarsız geldi Dr bazılarına göre sabıkalı bir site ama şimdiye kadar bende kötü bir durum olmadı olmaması dileğiyle de.Siteye baktım 12.90 kampanyası hala devam ediyor güzel kitaplar var Diana Gabaldon'un Yabancı serisine ait bazı kitaplar,Otostopçunun Galaksi Rehberi serisinin kitapları filan siteye bir bakın derim.Herkese bol okumalı günler.

10 yorum:

  1. Çok güzel kitaplar, güle güle okuyun

    YanıtlaSil
  2. Otostopçunun Galaksi Rehberini bende yakın zamanda almayı planlıyorum. Eve Dallas serisini iki ay önce tamamladım ve son kalan iki kitaba 40'ar tl verdim. 85 tl'ye satıldığı düşünülürse ucuza almış gibi oldum. Ama fiyatlar gittikçe yükseldiğinden gözümü kapadım alırken. Acaba serinin geri kalan 20 kitabını okuma şansımız olacak mı günün birinde. Diana Gabaldon serisini son iki kitap hariç aldım 6. kitabın yarısına kadar okudum ama bir yerden sonra gitmedi. Şimdi tekrar baştan başlasam mı yoksa kaldığım yerden devam mı etsem kararsızlık yaşıyorum:) Uzun yazdım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özden ak,
      oo baya yüksek vermişsin ben yarısını takas yarısını ucuza aldım özellikle en ucuz aldığım Çıplak Ölüm 5 tlye almıştım en yüksekte Kindar Ölüm'ü aldım 25 tlye o da etiket fiyatı olarak.Ucuza ya da takasla olmasaydı toplamazdım sanırım çok yüksek fiyatlar.Bir senedir uzun uğraşlar sonucu tamamlandı sayılır benim de umarım epsilon devamını çıkarır bir umut.Diana Gabaldon serisi beni korkutuyor açıkcası çok kalın ve senin gibi bazı yorumlar okudum gitmediği kitabın akmadığı yönünde ondan vazgeçtim o sevdadan dizisini izlemeyi düşünüyorum :) Bence boşver ya niye baştan başlayacaksın devam etmeyi dene olmuyorsa da zorlama bence okunacak kitap çok.Yaz yaz uzun yorum güzel olur bende uzun uzun yazdım :)

      Sil
  3. D&R'ın sitesinden hiç alışveriş yapmadım ama alışveriş merkezine yolum düştüğünde mutlaka uğrarım. 12,90 indirimini mağazalarında da yapmışlar. Dayanamadım ben de beş kitap aldım. Yarın bloguma yazacağım. Çok güzel ve uygun kitaplar vardı. Özellikle Yabancı serisinin 40 küsur liralık kitaplarının o kadar düşmesine çok şaşırdım.

    İyi günlerde okuman dileğiyle :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere,
      ne iyi yapmışsın yazını bekliyorum bakalım neler aldın :) Ya demi bende şaşırdım fuarlarda bile o kadar indirim olmuyor Yabancı serisini toplayanlar için bulunmaz nimet gibi.

      Sil
  4. Çok uzun zamanda geldi mi? Ben de arada oradan bir kaç kitap almak istiyorum,özellikle indirim varken fakat çok çekiniyorum.
    İyi günlerde okursun inşallah kitaplarını ^^ Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ecrin korkmaz,
      hsanırım salı gecesi çarşamba günü sipariş verdim cuma günü de elimdeydi kitaplar iki kitap olunca belki de çabuk geldi.İnsan internetten sipariş verince sabırsızlanıyor hemen gelsin istiyor :D Mağazalarında da varmış aynı indirim istersen oraya da bak bulamazsan netten alırsın şansını denersin umarım sana da hızlı hasarsız gelir.Yorumun için teşekkürler ^^

      Sil
  5. galaksiyi beşi bir yerde tek ciltte korsan aldım 30 liraya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      şişşttt kimseler duymasın korsan filan taşa tutarlar :)

      Sil