28 Mayıs 2018 Pazartesi

Bir Prense Aşık Oldum - Sabrina Jeffries (Kraliyet Kardeşleri Serisi #2)

Kraliyet Kardeşleri Serisi #2
Türü:Tarihi Aşk
Sayfa Sayısı:381

Arka Kapak Yazısı: Güzeller güzeli Leydi Regina Tremaine öyle çok erkeği reddetmiştiki; sonunda "Acıması Olmayan Kadın" olarak anılmaya başlamıştı. Aslında kimseyle evlenmemesinin nedeni, geçmişinde karanlık bir sır olmasıydı. Ancak Regina, erkek kardeşinin Louisa North ile flört etmesinde bir sakınca görmüyordu. Louisa'nın kötü bir şöhrete sahip ağbeyi ne kadar karşı çıkarsa çıksın, bu ilişki yaşanmamalıydı.
Marcus North ise kadınlara düşkünlüğüyle tanınan bir Prens'in gayri meşru oğluydu. Onun da kasvetli sarayına kapattığı kadınlara kötü davrandığı söyleniyordu. Yıllraca toplum tarafından dışlanan Marcus, Leydi Regina'nın kardeşiyle ilgili teklifini kabul ederken, belki de hayatının riskini göze alıyordu.

Yine kitaplığımda birazcık kitap birikti ve ben yine onları eritmeye başladım.Kendim kütüphanenin karşısına geçince kitap seçmekte biraz zorlanıyorum bu sebeple kendime kitaplıktaki okunmaya bekleyenlerle ilgili bir liste yaptım ve küçük kağıtlara numaralandırdım kura şeklinde çekip okumaya başladım.Hatta bazen bir ben bir de kardeşim kura çekiyor hangisini beğenirsem onu okuyorum o da güzel eğlenceli oluyor.Ve bu kuradan ilk bu kitabımız çıktı.Ukitapla elime takasla geçmişti siteye baktım üç sene olmuş kitabı takas edeli ben daha yeni okuyorum.Belki kitaplığımı kontrol etmesem bu kitabı unutabilirdim bile.Açılışı uzun zamandır bekleyen bir kitapla yapmak da iyi oldu.Neyse bu kadar gırgırdan sonra kitabın yorumuna geçelim.

Zaman zaman kitap yorumu yaparken ilk cümle nasıl giriş yapacağımı bilemiyorum o yüzden spontane takılacağım.Bir Prense Aşık Oldum yazardan okuduğum ilk romandı.Yazarın kalemi karakterleri olayın gidişatı akıcılığı güzeldi.Diğer historicallerden de bazı yönleriyle ayrıldığını düşünüyorum.Çirkinin Aşığı romanındaki gibi erkek karakter mükemmel yakışıklı değildir yüzünde herkeslerden sakladığı bir yara izi vardır.Ve yine erkek karakter soylu biri değil Prens'in gayrimeşru oğludur ve annesinin unvanı da hiç iyi olarak anılmamaktadır.

Kadın karakter güzel dişli ama onunda bir kusuru rahatsızlığı vardır ve bu sebeple evlenmekten kaçınmaktadır.Ejder Vikont da öyledir kimsenin kendisiyle evlenmeyeceğini düşünür şehirden uzak evinde sakin sakin yaşamaktadır ama tabi ki bu ikisinin yolları kesişir kavga dövüş aşk hepsini yaşarlar.

Bu kitap da sadece aşk da yok ortada bir oyun entrika vardır.Bu da kitabın biraz daha sürükleyici olmasını sağlıyor.Yazarın kalemini sevdim bu seriye ait diğer kitapları da elime geçerse okumak isterim.Özellikle Byrne karakterini okumak isterim kumarhanesi var ve nasıl bir macerası olur merak etmekteyim.Ejder Vikont karakteri biraz sıkıcıydı Regina 'da öyle sanki Byrne daha eğlenceli gibi geliyor.

Puanım 3,5/5

5 yorum:

  1. böle bişi okumadım daha önce galbağ :) olabilir okunurmuş. locke lamora da aklımda :) baksanaa mimi sen de yapsanaa :) kitaplar kalbimden vurur u :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      tarihi aşk seviyorsan dene bir ara :) yapıcağım yapıcağım vakit bulursam inşallah :)

      Sil
    2. quinn den gelin, garwood dan sır okuyup tarihsel aşklara başladım ben deee :) sevdim tabikidee :)

      Sil
  2. 1000Kitap'a baktım yazarın en çok okunan kitabı buymuş. Yazara doğru bir kitapla başlamışsın sanki :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere,
      aslında ilk Aşk Hırsızı'yla başlamak istiyordum ama takasta hangisi denk gelirse :) Ve evet tanışma kitabı olarak güzeldi:)

      Sil