13 Mayıs 2018 Pazar

Ölümsüz Ölüm - Nora Roberts (Ölüm Serisi #3)



Arka Kapak yazısını ekleyip eklememekte kararsız kaldım konunun içeriğinden gidişattan az da olsa bahsediyor SPOİLER olabileceğini düşünenler okumasınlar.

Arka Kapak Yazısı:Eve'in en yakın arkadaşı Mavis, ünlü model Pandora'yı öldürmekle suçlanmaktadır.Mavis'in cinayet mahallinde bulunması ve Pandora'nın tırnak izlerini taşıyor olması, tutuklanmasını gerektirdiği halde, Eve arkadaşının katil olmadığından emindir.Genç kadın arkadaşını kurtarmak için, ölümsüzlük vaad eden, yaşadığı bir cinsel uyarıcının yol açmış olabileceği cinayetin soruşturmasını üstlenerek katilin peşine düşer.

Yorumum:Serinin üçüncü kitabıyla yola devam ediyorum.Ve seriyi okudukça Roarke'ye daha çok kanım ısınmaya başladı başlarda çok sevememiştim o karakteri ama bu kitapta çok gözüme batmadı.Kıskanç halleri filan çok hoştu.Gözüme batanlar daha çok Mavis ve arkadaşları oldu.Bu kitapta Eve'i daha yakından tanıyor onun korku dolu geçmişini öğreniyoruz.O iğrenç zalimce yılları.Bunun yanında güzel şeyler de oluyor Eve büyük bir adım atıyor özel hayatı hakkında.

Ve tabi ki yine bir cinayet yine sırlar ve yine dedektifimiz Eve Dallas iş başında bu sefer ki cinayet yakınındakileri zan altında bıraksa da başarıyla altından kalkıyor.Aslında bu seri sıradan bir dedektiflik serisi ama 2045 yıllarında geçmesi ve kadın bir dedektifin olması diğer serilerden sıyrılmasını sağlıyor.Cerrah serisine de bu sebeple başlamıştım kadın bir dedektifin olmasından dolayı ama oradaki karakter silik ezilen bir karakterdi Eve ise saygı duyulan birisi gerçi o kitapta aşırı tıbbı terim olmasaydı yine de devam ederdim okumaya o da ayrı bir sıkıldığım nokta.

Birde daha serinin üç kitabını okumuş olsam da genel bir şey söylemek istiyorum.Bu seri basımı bulunmayan bir seri olunca insan beklentileri yükseltiyor bende öyle olmuştum ilk kitabını okuduğumda fark görememiştim bu kadar çok konuşulup insanlar bu seriyi arayınca merak beklenti tavan yapmıştı doğal olarak.Ama seriyi okumaya devam ettikçe serinin salt polisiye olmadığına karar verdim içinde romantizm var,karakterlerin özel hayatları var onu da işliyor yazar bu sebepten de zaten bu seriyi genel de kadın okuyucular tercih ediyor.Ben daha çok 2045 yılında geçmesinden ve kadın dedektifin olmasında okumayı sevdiğim bir seri şuan için.Tavsiyem bu seriyi toplayıp okumak isteyenler normal beklentiniz olsun ki kitaptan daha çok keyif alın.

Puanım 4,5/5

10 yorum:

  1. okuycam işallah ben dee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      çok uzun bir seri şimdiden kolay gelsin diyelim :)

      Sil
  2. Ben şu an beşinci kitaptayım. Bitti aslında ama yaz tatiline çıkmadan Haziran'da bir kitap daha okurum en fazla. Yazlık yere götürmem. Eve sıradan dedektiflik gibi geliyor uzaktan ama yazarın kalemi, diyaloglar, Roarke, Peabody, Eve ve diğerleri birleşince çok daha fazlası oluyor. Arkadaşlık var, sadakat var, bir kadının kendi küllerinden doğması var. Bu cümleyi sevdim. Yorumlarımda kullanayım. Eve gerçekten yıkılıp yok olmuşken kendi küllerinden doğan Anka kuşu gibi yeniden doğuyor, güçleniyor ve yoluna devam ediyor. Bence unutulmaz bir karakter. İnstagramda da görüşelim @dendenak hashtagımız #epsilonduysesimizi diyoruz ki okumayanlar da yeni baskılara kavuşsun, bizde 18. kitaba :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özden ak,
      Bende arkandan geliyorum yakında dördüncüyü okurum.Aynen böyle okudukça dizi gibi geliyor seri.Haha güzel cümle olmuş bence de şiir gibi yazmışsın,instagram da senin yorumunda gördüm bende öyle paylaştım her epsilon kitabı okuduğumda da paylaşmayı düşünüyorum umarım sesimizi duyarlar :)

      Sil
  3. Anlatımından anladığım kadarıyla her kitap daha güzel olacak gibi. Sende bütün seri var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere,
      bende öyle düşünüyorum hani bir dizinin ilk bölümünü izler pek bir şey anlamayız ama daha sonra karakterleri sever diziyi beğeniriz bu da o hesap sanırım.Bir sene içinde çok şükür topladım bir kitap kaldı sonlardan oda, ukitap takasları ve zebramo ile topladım aklında varsa oralara bakmanı öneririm.

      Sil
  4. Katılıyorum yorumuna :)) Beklentiyi tavan yapmadan okumak lazım :D Ben genel olarak seriyi sevmiştim ama bu kadar çok arandığını bilmiyordum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kağıt salıncak,
      Ben aranma sebebini şuna yoruyorum birazda, kitap videoları çeken biri vardı bir anda ünlendi filan sık sık bu seriden bahseder oldu onu takip eden bir kaç kişiden sonra sanırım çok aranan bir seri oldu.Halbuki zamanında başka biri daha bahsetmişti kitapları daha rahat bulunurken o zaman bu kadar rağbet görmedi ne zaman epsilon basmamaya başladı bir anda seri aranır oldu:) Bende bu serisini bilmiyordum gelin serinini biliyordum bilseydim zamanında toplardım.

      Sil
  5. Ben de seri kitapları seviyorum. :) Bu seriyi okumadım gerçi. :)
    :)
    Ben de beklerim bloguma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kafa dergi,
      seri kitaplar güzel oluyor dizi izler gibi :)
      tabi arada uğruyorum zaten :)

      Sil