4 Haziran 2018 Pazartesi

Kitaplar Kalbimden Vurur | Mim



Herkese iyi akşamlar,sevgili Hayat Kitapla Güzel blogunun sabibi sevgili dendenak instagramda beni bu güzel mime etiketlemiş bende hem orada hem burada paylaşmak istedim.Onun yazısına bloguna ismine tıklayarak ulaşabilirsiniz.Tekrar teşekkürler bu güzel mim için.O zaman sorulara geçelim.

1.Okumayı size sevdiren ne oldu?

Annem kitap okumayı seven bir insan onun katkısı olmuştur ama onun dışında hiç kitap okumayan babamın katkısı da oldu,bana okumam için renk renk kitaplar alırdı dünya klasikleri alırdı kendiliğinden istemediğim halde lessi vardı pollyanna, don kişot vardı dönüp dönüp okurdum onları,sonra dedem gazeteden çıkan ayşegül dergilerini biriktirip getirirdi.Öyle öyle oldu işte biraz da insanın bu hobiyi aktiviteyi sevmesiyle alakalı bu tip şeyler.

2.Hiç bir kitabı sayfalarını çevirerek biriyle okudunuz mu?

Annem küçükken kardeşimle böyle okurdu okuma yazma öğrenirken muhakkak bana da yapmıştır bu cevap sayılır mı :)

3.Yolculuğa giderken yanınıza kaç kitap alırsınız?

Bir evet o da aynı şekilde yolculuk sonrası geri gelir.Taşıt hareket halindeyken pek okuyamam zaten ,gittiğim yerde de zor okurum hep özenirim halbuki sahilde okuyanlara filan ama hiç kısmet olmadı belki bir gün inşallah.

4.Asla okumam kategori nedir?

Siyaseti hiç sevmem siyaset olabilir ama oda şöyle siyasetin arka yüzü sırları filan olur gizli belgeler tarzı ama salt siyaset sevmem.

5.Kitapları renklerine göre mi alfabeye göre mi sıralarsınız?

Hmm bir kitaplığım olsaydı daha düzgün bir cevap verebilirdim masa üstü kitaplığım olduğu için şimdilik kafama göre nasıl sığdırabiliyorsam o şekil.

6.Okurken size eşlik edecek bir hayvan ister miydiniz?

Bıcır bıcır kuşlarım var benim ama köpeğim olsun da isterdim.İleri de belki bahçeli bir evimiz filan olursa.

7.Bookstagram olarak kendi özgün stilinizi oluşturduğunuzu düşünüyor musunuz?

Ne diyorsun acayip ya yıkılıyor hesabım,şaka tabi ki :) Şöyle tema,feed varya onu yapanlara özeniyorum ama bir türlü yapamıyorum ya renk ışık tutturamıyorum ya da sıkılıyorum aynı şekil  aynı ton sanırım düzensizim.Kafama göre takılıyorum şimdilik.

10 yorum:

  1. Fotoğrafların çok güzel. Aslında blog teman daha da güzel. Ben ikisinde de çok başarılı değilim. Ama kendimi görmezden geliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özden ak,
      teşekkür ederim güzel yorumun için :) Hayır bence senin blogun da güzel sade ve hoş :)

      Sil
  2. Ben de isntagram'da düzen tutturamayanlardanım :-)

    Ailen senin kitapları sevmen için işbirliği yapmış gibi. Ne şanslısın :-)

    Yolculuğa giderken bir heves bir sürü kitap alırım ama çoğunlukla hiçbirini okumaz hepsini geri getiririm. Ben evimden başka bir yerde pek kitap okuyamıyorum.

    Keyifli bir mimdi. Kalemine sağlık :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sule uzundere,
      kafamıza göre takılalım boşver :)
      bende yolculuklarda daha çok bulmaca filan çözüyorum daha zevkli oluyor sende dene istersen.

      Teşekkürler yorumun için :)

      Sil
  3. Karşılıklı sohbet etmiş gibi hissettim. Okumak keyifliydi.

    YanıtlaSil
  4. :) ay kuşlarla okumak güzel benceeee :) ay nasıl uğraşıyolar öyle di mi bookstagramcılar amaniin :) çok sevimliydiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      okumak güzel oluyor ama uyumak hayır uyunmuyor :) sende öylesin **

      Sil
  5. Bookstagram olsam ben de başarılı olamazdım. Fotoğraf çekilmeyi bile sevmeyen bir insan olarak o işlerle de uğraşamazdım :D Okurken eğlendiğim bir mim oldu. İyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bellenin kütüphanesi,
      bende belli bir efekte bağlı kalamıyorum uzun zamandır kafama göre bulamadım sanırım yoksa öyle daha düzenli oluyor :) teşekkürler iyi bayramlar **

      Sil