1 Haziran 2018 Cuma

Neden Böyle?

Herkese merhabalar,bugün internette dolaşırken zebramoya girdim kitaplara filan bakmak için ama asıl sebebim Julia Quinn kitaplarına bakmak.Blogumu takip edenler bilir bir süredir Nora Roberts kitapları toplamaya çalışıyorum bir kaç eksikle az kaldı istediğim kitapları ve sıradaki yazarım Julia Quinn ve daha bir çok historical roman yazarı.Peki neden okunacak kitabım mı kalmadı hayır kitaplığımda zibilyon tane okunacak kitap var illa bu yazarı okuyayım bu ay canım istedi olayı da değil olay şu şimdi olmasa bile eminim kısa bir süre bu kitapların tekrar basımı duracak.Peki bizler ne yapıyoruz alışverişler yapıyoruz şu kitabı kaçırmamalıyız bu kitabı kaçırmamalıyız sürekli istifliyoruz güncel kitap harici.

Peki bunu yaparken sevdiğimiz türlerden kitaplardan uzaklaşıyor muyuz bence evet.Misal ben genelde aradığım yazarları bulunca alışveriş yapıyorum.Çok aradığım bir kitap değilse alışveriş yapmıyorum müsriflik olarak görüp yapmamaya çalışıyorum çünkü kitaplığımda okunacak kitaplar var.Geçenlerde kitaplığımda okunacak kitap çok birikti bunları eritmem gerek diyordum ve baktım kitaplığımın yüzde ellisi Nora Roberts ise yüzde ellisi historical roman.Bundan rahatsızlık duymuyorum historical sevdiğim bir türdür Nora da sevdiğim bir yazar ama ben ara sıra alıp okurdum historical böyle canım çok ister eski zamanlar balolar filan öyle okurdum.Polisiye daha çok okurdum ya da bilim kurgu tatmak okumak istiyorum ama sürekli istifle sürekli kitaplığı eritmekle uğraş okumak istediğim türlerden kitaplardan uzaklaşıyorum.Tek epsilon da yapmıyor bunu evet en çok o yapıyor,dex yayınlarından melez sözleşmelerini serisini okumak istiyorum ama basımı olmadığı için ikinci el fiyatları almış başını gidiyor.

Eskiden böyle değildi ben istediğim kitabı istediğim zaman okuyabileceğimi düşünürdüm,eskiden dediğim de beş altı sene önce hatta bu yüzden elimde okunacak en fazla beş altı kitap olurdu şimdi öyle mi en son ne zaman kitaplığınızda okunacak kitap kalmadı da alışveriş yaptınız.Benim dediğim gibi beş altı sene oldu.Yayın evleri bunu bile bile mi yapıyor diye merak etmeye başladım bizleri sürekli alışveriş yapmaya teşvik ediyor gibiler birde ağırlığı iyice wattpad kitaplarına da vermeye başladılar asıl amaç ticaret gibi oldu.Okuyuculardan ziyade kendi çıkarlarını düşünüyorlar yerli yazar oh basalım gitsin telif derdi yok yüksek ücretler yok ohh ne güzel.Akşam akşam bu düşünceler sinirimi bozdular, bende böyle bir şeyler karalamak istedim.

8 yorum:

  1. Ben de elimde kitap olduğu halde sürekli kitap alanlardanım. Kitap siteleri iyi çalışıyor bu konuda. Bedava kargo olduğunda, ilgilendiğim kitaplar indirime girdiğine vs. hemen mail atıyorlar. Alma da dur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mormidye,
      bedava kargo olayı çok iyi oluyor iki kitap alacakken filan yoksa sınırı geçmek için hunharca sepeti doldurmak gerekiyor evde de kitap çok olunca bazen rahatsız oluyorum bu durumdan :)

      Sil
  2. :) ha haa haklısın bütün kitapseverlerin derdi işte bu :) yenileri almak okumak eskileri bitirmek istemek, en sevdiklerimizi okumak isterken yenileri keşfetmek :) bitmez bu döngüüüü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      bana da pek bitecek gibi durmuyor bu döngü :) valla kitaplıktan okumaktan ne sevdiğim türlere vakit bulabiliyorum ne de yeni keşiflere düzeni oturtamadım bir türlü :)

      Sil
  3. Basımı biten kitapları neden basmıyorlar anlamıyorum. Alıcısı var işte bassana. Julia Quinn'in birkaç kitabı piyasada yok. Bende de iki kitabı eksik. Birini henüz okumadığım için sitelerde arıyorum ama daha bulamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sule uzundere,
      eskiden olsa sesimizi duyuramıyoruz bizi duymuyorlar derdik ama instagramda epsilona bu konuda baskı çok büyük ama tınlayan yok.Hangi kitaplarını arıyorsun aklıma bulunsun zebramoya,ukitaba filan baksaydın tek tük var oralarda,bende Julia'nın bir kitabı var ve devamını da şöyle toplu uygun fiyata bulursam süper olucak.

      Sil
    2. Teşekkürler canım. Ukitap'ta buldum. Bir ara oradan almayı düşünüyorum.

      Bu arada görseldekiler Cinder ve İko mu? Ben de tam bu zamanlar bu seriye sarmıştım :-)

      Sil
    3. bulmana sevindim :) evet aynen öyle onlar Cinder ve İko:D

      Sil