9 Haziran 2018 Cumartesi

Söz Dinlemez Kalbim - Candace Camp (Çöpçatan Serisi #2)

Çöpçatan Serisi #2
Türü:Tarihi Aşk,Historical
Sayfa Sayısı:382

Arka Kapak Yazısı:Leydi Irene Wyngate asla evlenmeyeceğine dair yemin etmiştir bu yüzden sert diliyle taliplerini kendisinden uzak tutar. Ancak korkutmayı başaramadığı tek bir adam vardır: Radbourne Kontu’nun vârisi; Gideon… Çocukken yuvasından koparılıp Londra sokaklarında büyüyen genç adam, tam ailesiyle tekrar bir araya geldiğini düşünürken görkemli balo salonları yerine, kumarhanelerde kendisini daha iyi hissettiğini anlar. 
Irene, Gideon’a karşı ilgi duymamaktadır, en azından Çöpçatan Francesca Haughston’a, Gideon’u evlilik için adam etmesi konusunda yardım isterken böyle söyler. Çünkü esrarengiz bir geçmişe sahip olan genç adam, tam bir serseridir. Yakışıklı bir serseri! Irene, istemeden de olsa yavaş yavaş genç adama âşık olmaya başlar. Bununla birlikte, karanlık aile sırları da gün ışığına çıkar. Tüm bunlar, genç âşıklar için yıkıcı sonuçları da beraberinde getirir.

Yorumum:Pek üst üstte tarihi aşk romanı okumam sıkılırım diye düşünüp bir kaç kitap sonrası aralara katarım.Ama bu sefer kura da ben bu yazarın başka kitabını kardeşim de başka kitabını çekince dedim bu yazarı okumalıyım.Yazarın bende üç tane kitabı var konularına bakınca bunu tercih ettim.Bu yazar hakkında hiç bir fikrim yok daha önce okuyan yorumlayan da pek görmedim, zebramoda bir satıcıdan karışık tarihi aşk romanları alırken hiç adını duymadığım bu yazarı da almak istedim böylelikle yazarla tanışmış oldum.Ve çok memnun oldum.Yazarın kalemi anlatımı olayların gidişatı çok beğendim.Tarihi aşk romanı okumayı severim ama arada olaylar kendini tekrar eder kitabın ortalarında sıkılırım uzatılmadan sonu bir an önce gelsin isterim.Bunda öyle olmadı sonuna kadar büyük bir keyif alarak okudum.En son Yüreğe Söz Geçmiyor kitabında da böyle hissetmiştim daha o yazarın da devam kitaplarını okuyacağım. 

Kitapta erkek karakterin duygu ve düşüncelerine yer verilmiyor bu yazarın tarzı mı yoksa bu kitaba mı özgü bilmiyorum.Ama bu durum beni rahatsız etmedi.Erkek karakterin duygu ve düşüncelerine yer verilmemişti ama ben Gideon'u çok beğendim.Bazı tarihi aşk romanlarında erkekler kaba,saygısız aşırı kibirli olurlar ve lanet olasıca gibi kelimeleri fazlaca kullanırlar,ben de kolay kolay beğenmem karakterleri.Yazarın devam kitaplarını da okumak istiyorum umarım diğer kitapları da güzeldir keyifle okurum.Özellikle kitapta az geçmiş olsa da Lord Rochford'u Gideon'un kuzenini merak ediyorum aklım ve gönlüm biraz onda kaldı.Historical okumayı seviyorsanız bu yazarla tanışmanızı tavsiye ederim

Puanım 5/5

6 yorum:

  1. Seni historical okur gördükçe çok imreniyorum. Senin gazınla dün Gelin'e başladım, bugün bitiririm. Arada okuyunca çok iyi oluyor :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sule uzundere,
      bende sende Julia Quinn'leri sıralı gördükçe imreniyorum :) Gelini'de okumuştum eğlenceliydi sadece Garwood kitapları üst üste okunmuyor benzer yazdığı için sanırım.Böyle keyifli okumana vesile olduysam ne mutlu bana güzel yorumun için teşekkür ederim :) **

      Sil
  2. hıms yeni historicalcı olarak aklımda olsun şimdilik sadece garwood okudums :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      o yazar da iyi yazar sadece üst üstte okuyunca aynı kitabı okuyormuş hissi veriyor.Bu yazarı da denemelisin :)

      Sil
  3. Okumadım ama güzel yorumlar görüyorum bu yazar hakkında. Bir gün sıra gelecek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özden ak,
      denk gelirsen okumanı tavsiye ederim güzel kitaptı.

      Sil