1 Haziran 2018 Cuma

Mayıs Ayında Okuduklarım


Merhabalar aslında bu fotoğrafı bir önceki serzeniş yazıma koymuştum sonra baktım fotoğraf çok hoşuma gitti öyle bir yazı da heba olmasına gönlüm el vermedi,bende ait olduğu yazıya mayıs ayında okuduklarım yazısına koyuyum dedim.

Mayıs ayının bol okumalı geçtiğini düşünüyordum bu ay baya iyi okudum diyordum kendi kendime topu topu üç kitap okumuşum.Sanırım ramazan oluşundan böyle hissettim normalde ramazanlarda pek kitap okumam okuyamam.Daha yorumlarını da giremedim son iki kitabın birde etiketlendiğim bir mim var onu yapacağım daha çok işim var anlayacağınız Genel olarak baktım herkes bol bol kitap okumuş kazana düşen ben olmuşum gibi ama benim için ideal sayıdır üç dört,başka uğraşlarım da olduğundan.Başka uğraşlarım da dizi izliyorum evet onda da şu sıralar yabancı diziler out yerli diziler on modundayım niyeyse.Hatta güncel izlediğim yerli diziler sezon finali yapınca eskilerden kalma yarım kalma dizilerim var onları izlemeyi düşünüyorum.Eğer yerli dizi izlemek isteyip uzunluğundan dolayı izlemiyorsanız benim bir kaç yöntemim var o konu hakkında bir yazı yazabilirim.

Diziler dışında bilgisayar başında çok vakit geçiren bir insanım herkesin sevgilisi telefondur benimki bilgisayar.Ve playstation onla da çok takılıyorum son zamanlarda.Bir ay en çok kitap okuduğum ay  sanırım bunlara pek bakmamıştım fedakarlık etmiştim denebilir kitaplara odaklanmıştım ama sonra üç ay reading slumpa girmiştim.İmrenmiyor değilim ayda on on beş kitap okuyanlara ama napıyım ben o kadar hızlı da okuyamıyorum azla kanaat ediyorum bu da hiç okumamaktan iyidir.Umarım haziran mayıstan daha güzel geçer.Herkese iyi geceler.

7 yorum:

  1. yaz evet dizi izleme formülleriniiii :) bi de izlediğin yerli dizileri de yaz amaaa :) bi de ne oynuyon playstation da söleseneee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      yazıyım tamam bir bahane ile dizilerden de bahsetmiş olurum :) vurdulu kırdılı dövüş filan severim oyun oynamayı en son farklı olarak beyond two souls'u bitirdim ve bir şeyi fark ettim stranger things dizisi bu oyundan esinlemiş ben öyle düşünüyorum yani:)

      Sil
  2. Bence de hiç okumamaktan iyidir. Sayıya çok takılma. Ben genelde türk dizilerini geriden takip ederim. Mesela dün Bana Sevmeyi Anlat'ı bitirdim. Yöntemlerini izlediğin dizilerle birlikte yazarsan güzel bir post olur eminim. 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebrar şeyban,
      bence de hiç okumamaktan daha iyi.izlemiştim o diziyi de güzeldi erkenden bitirdiler o tip konular pek tutmuyor sanırım artık.inşallah yazacağım dizilerden de bahsetmiş olurum aklımdaydı zaten :)

      Sil
  3. deeptone,
    bence okumalısın sevebileceğini düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Blog ve İnstagram dünyasına girmeden önce kendimi çok okuyor sanıyordum. Milleti gördükçe ben hiç okumuyormuşum duygusuna kapılıyorum. Bir ay kendi rekorumu kırayım dedim. Her boş anımda elime kitap aldım. 15 kitap okumuşum. 20'den fazla okuyanlar yemeyip içmeyip kitap okuyor galiba.

    Artık sayıya takılmıyorum. Güzel kitaplar okuyayım bana yeter :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sule uzundere,
      bazıları gerçekten ama gerçekten çok okuyorlar,hızlı okuma yöntemleri var sanırım bir saatte yüz sayfa yüz elli sayfa okuyorlarmış aslında güzel bir şey insan yoğun olduğunda bile bir sürü kitap bitirdiğini gördükçe mutlu olur.
      Bende takılmıyorum hatta hem bir kaç kitap okuyup hem dizi ya da başka hobilerle de uğraşınca daha iyi oluyor ay dolu dolu geçmiş gibi oluyor :)

      Sil