24 Ağustos 2018 Cuma

Arrow | Dizi Yorumu



My names is Oliver Queen.After five years on a hellish island... diye başlayan muhteşem replik.Yabancı dizilere çok sardığım dönem altı sene önce güncel başlamıştım bu diziye.Zengin bir ailenin çocuğu olan Oliver Queen yatıyla çıktığı geziden sonra denizde kaybolur ve öldüğü düşünülür.Fakat beş yıl sonra tamamen değişmiş biri olarak evine döner.Tek bir amacı vardır; başına başlığını takıp şehrindeki kötülerin ve yozlaşmışların sonunu getirmek...Ve kimse beş yıl boyunca ne yaptığını neler olduğunu bilmemektedir.Sezonlar boyunca da tam net olarak dile getirilmez.Ara ara flashbackler ile öğreniyoruz neler olduğunu.


Peki ben bu diziyi neden bu kadar çok seviyorum sezon araları bazı bölümler sıkıcı benzer olsa da Felicity Smoak karakterine hayranım,teknolojik aletlerle yaptığı şeylere,bilgisayar dahisi olmasına ve Oliver Queen ile aşklarına.Diğer diziler gibi değil aşkları daha güzel daha gerçekçi en sevdiğim çift diyebilirim.Sevdiğim başka karakterler de var ama onları söylemek istemiyorum spoiler olabilir.Dizilerin de mantığı bu değil mi zaten karakteri sever alışırız onlar için izlemeye devam ederiz.

Dizi fantastik değil ama ilerleyen sezonlarda fantastik ögeler durumlarla karşılaşmak mümkün.Çizgi roman ve süper kahraman dizisi olduğundan bu tip şeylerin olması normal sayılır.Ekimde yeni sezon başlayacak ve diğer sezonlardan çok daha farklı bir sezon izleyeceğimizi düşünüyorum fragman da o sinyalleri veriyor zaten.Yeni sezonlarda görüşmek üzere iyi seyirler.

6 yorum:

  1. Şu sıralar Netflix'de izleyecek yeni diziler izlemek istiyorum. Arrow'a başlasammı bilemedim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mustafa alnıak,
      bir iki bölüm izle beğenirsen seveceğin tarz ise devam edersin.Bende yarım kalan dizilerimi bitirmek istiyorum yeniler bekleyecek bir süre.

      Sil
  2. Sık sık karşıma çıkan bir dizi ama daha hiç izlemedim. İzlemek istediğim o kadar dizi var ki Arrow'a sıra gelir mi bilmem :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere,
      benim de durum öyle listem hiç azalmıyor aksine daha da çoğalıyor :) Sevdiğin tür ise bakmanı öneririm.

      Sil
  3. arrow izledim dört yıl önce, tümünüü. ya ne diziler var yaaa lazım olursa gez blogumuuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      bir sürü dizi var ama izleyecek zaman az sanki,okuyorum zaten yazılarını senden eklediğim diziler filmler var :)

      Sil