6 Ocak 2019 Pazar

Sancı - Robin Cook


Bir doktor bir ay önce sağlık kontrollerinden geçip sağlıklı çıkan bazı hastaların kısa bir süre sonra beklenmedik bir biçimde ölmelerinden şüphelenip araştırmaya başlar.Aklımda olmayan bir kitap aklımda olmayan bir yazar.Adını hep duymuştum ama denk gelmemişti kütüphanede görünce neden olmasın dedim.Yazarın doktor olduğunu ve bu tip gerilimler yazdığını biliyordum.Daha önce Tess Gerritsen okumuştum konuları güzeldi ama kalemi fazlaca tıbbıydi bu durum beni sıkmıştı.Bu kitapta öyle olmadı anlaşabilir tıp vardı içinde.

Kitabın sonuna kadar merak duygusu azalmadı bazı şeyleri tahmin ettim ama kim neden yapıyor anlayamadım, sonunda tabi ya dedim ne kadar da mantıklı.Hatta günümüzde de bu tip şeyler olmasa da tıp dünyasında bazı şeyler yapılmıyor değil.Kitabın basımına baktım hiç bir yerde yok illa okuyun dediğim bir kitap değil ama denk gelirseniz benim gibi yazarı eski kitapları merak ederseniz okuyun.Mutlu pazarlar dilerim.

Puanım 4/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder