1 Ocak 2019 Salı

Hoşgeldin 2019


Güle güle 2018,hoşgeldin 2019.Oh be bitti gitti 2018 de kurtulduk.Yeni yıla girince ilk söylediğim söz faydası yoktu zararı, yıpranmışlığı çoktu benim için.Sanırım ilk defa yıl bitiminde böyle söyledim.2019 'dan da umutlu değilim hatta yıllar ileriye gittikçe umudum daha da azalıyor ama karamsar olmayı düşünmüyorum kader kısmet.

Yeni yılı evde geçirenlerdenim bu olaya eskiden üzülürdüm ama şimdilerde hoşuma gidiyor sanırım buda yaş almanın getirilerinden biri.Pasta ve patlamış mısır eşliğinde televizyon izlemek.Ama televizyonda hiç mi düzgün bir şey olmaz sinir oldum resmen dün,Star güzel başlamıştı annemin dediğine göre geçen senenin bant yayınıydı,sonra yılbaşı gazinosu diye bir program başladı ama içinde ruh yok programın sanatçılar playback yapıyor arkada orkestra arada çalıyor arada çalmıyor seyirciler desen ölmüş.Trt müzik arada iyiydi hakkını yemeyim ama arada ağıt yakarcasına yavaşlaması keyfimi kaçırdı.İzleyecek bir şey bulamadım derken canım dizim Seksenler denk geldi.Canın mı sıkkın moralin mi bozuk aç izle o diziyi çok seviyorum.Dün iyi ki de o vardı.Seksenler çocuğu da değilim ama nostaljik  ruhuma iyi geliyor o dizi.


Öyle işte iyisiyle kötüsüyle bir yıl daha bitti.Yeni yılın sağlık huzur mutluluk ve barış getirmesi dileğiyle herkese mutlu yıllar**


2 yorum:

  1. Mutlu yıllar. 2019 hepimiz için çok güzel bir sene olsun :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere,
      hepimize mutlu yıllar,güzel bir yıl olur inşallah :)

      Sil