19 Şubat 2019 Salı

Gün Işığı Kızın Hayaleti - Paige McKenzie

Sayfa Sayısı:304
Türü:Korku,Gerilim
Yabancı Yayınları 

Arka Kapak Yazısı:Sunshine Griffith on altıncı yaş gününden kısa bir süre sonra annesi Kat ile güneşli Austin, Texas’tan  yağmurlu Ridgemont, Washington’a taşınır. Fakat yeni evlerine geldikleri andan itibaren dünyasının, anlam veremediği bir karanlık tarafından yutulmaya başladığını hisseder. Annesi farkında olmasa bile, Sunshine yeni evlerinde ürkütücü bir şeyin olduğunu bilmektedir.
Taşınmalarını takip eden günlerde her şey gittikçe tuhaflaşır. Buz gibi bir esinti durmadan Sunshine’ı takip etmektedir. İlk gecesinde duyduğu küçük bir kızın gülüşü, sonraki günlerde ağlama seslerine dönüşür. Evine musallat olan ruhlar gittikçe korkutucu bir hal alırken Sunshine, annesinin de tehlikede olduğunu anlar. Onu ölümden de beter bir kaderden kurtarmak için önündeki sınavı geçmek zorundadır.

Yorumum:Kitabın ayracında 500 binden fazla takipçiye sahip The Sunshine Network isimli fenomen Youtube kanalından uyarlanan korku hikayesi.Böyle olunca acaba kötü müdür sıkıcı mıdır ki düşünüyordum ama değil.Kitap okuyucuyu kendine bağlamayı başarıyor,karakter sayısı da az bunun da büyük başarı olduğunu düşünüyorum.Daha önce buna benzer hayaletli kitap okumaya çalışmış ama beğenmemiş çok basit olduğunu düşünüp yarım bırakmıştım.Bunda ise sonunu merak ederek okudum.Tam korku kitabı diyemem daha çok paranormal tarzı diyebilirim.Biraz daha ürkücü olsaydı tam korku olabilirdi fena da olmazdı.

Kitapla ilgili tek büyük sıkıntım adı olabilir gün ışığı nedir,karakterin ismi Sunshine özel bir isim özel bir isimi neden çevirmeye ihtiyaç duyarlar ki.Seri kitapmış bana bağımsız bir kitap gibi gelmişti.Devam kitaplarını denk gelirse okuyabilirim.

Puanım 4/5

4 yorum:

  1. Kitabı duymamıştım bana da enteresan geldi, aklımda bulunsun o zaman :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kağıt salıncak,
      denk gelirsen bir şans verebilirsin :)

      Sil
  2. ilginç okuyabilirim bunu saol yaa, senin kitapları hep sevdim zateeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      hayalet avcılarının biraz daha farklısı gibi teşekkür ederim:))

      Sil