1 Mart 2019 Cuma

Büyülü Ölüm - Nora Roberts (Ölüm Serisi #5)


Büyülü Ölüm
Ölüm Serisi #5
Sayfa Sayısı:327
Romantik Polisiye
Epsilon Yayınları 

Arka Kapak Yazısı:Teğmen Eve Dallas, bir meslektaşının ölümünü gizlilik içinde soruşturabilmek için profesyonelliğini, vefa duygusunun ve dostluklarını önünde tutmak zorunda kalmıştır.Ancak bahçe kapısının önüne bir ceset bırakılınca, bu uyarının kişisel olduğuna inanır ve eşi Roarke ile birlikte, meslek hayatının en tehlikeli cinayetler zincirinin içinde bulur kendini. Attığı her adım, onu kendi doğrularını sorgulamaya ve kötülüğün en baştan çıkarıcı şekliyle yüzleşmeye itecektir.

Yorumum:Serinin beşinci kitabıyla yoluma devam ediyorum.Bir çok kişi yeni kitabının çıkmasını bekliyor benimse yolum daha uzun.Kitaplığımda okunacaklar kısmına bakınca çoğunluğun ölüm serisinin kitaplarına ait olduğunu görüyorum kalan kısmı da zamanında topladığım historicallerim.

Bu sefer ki cinayet diğerlerine hiç benzemiyor işin içine inler cinler tarikatlar girdi.Ürkütücü ve korkunçtu bazı şeyler.Hatta bazı şeyler Da Vinci Şifresi kitabını anımsattı onda da buna benzer şeyler olmuştu yanlış hatırlamıyorsam.Kitap genel olarak güzeldi Peabody seni daha çok okumak istiyorum ve Mavis'i daha az.Ve bu kitap da daha azdı çok memnunum bu durumdan bilemiyorum ısınamadım o karaktere çok iyi kötü biri de değil ama işte.

"Minikopterini almayı kastediyorum, biraz hız yapmayı düşünüyordum zaten. "
" Bu bölgeler şahsi minikopter kullanımına uygun değil. " 
Roarke gülüşünü bir öksürükle gizlemeye çalıştı. "Bunu rozetini takılıyken bir daha söyle. " 
Roarke Eve aşkı ise tam gaz devam ediyor.Cicim ayları geçeli çok oldu ama onlar için durum öyle değil.Özellikle Roarke o kadar güzel seviyor ki Eve'yi.Umarım hep öyle devam eder bazen fazla romantik olup Eve'nin odunluğu bütün romantizmi batırabiliyor biraz kırılsa Eve daha güzel olucak gibi.Sevdiğim bir seri bu kitabını da severek okudum devam kitaplarında umarım Peabody daha fazla okurum.

Puanım 5/5

5 yorum:

  1. ilkay özgür,
    evet bir kaç kez dile getirmiştin :) evet ne yazık ki kitapları yok ama bir ara sordular epsilon yayınlarına basmayı düşünüyoruz cevabını verdiler, oyalama mı gerçek mi bilmiyorum.Güzel seri ama bulunamadığından sanırım biraz fazla abartılıyor.

    YanıtlaSil
  2. Daha önce duymamıştım teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. eh bu yazarı aklıma sen soktun bi başlıycam okuycam bi doluuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      bende aldım zamanında şimdi sırayla okuyorum.Ama ne yazık ki basımları yok bulursan ne mutlu sana :)

      Sil