2 Şubat 2019 Cumartesi

Ocak Ayında İzlediğim Filmler


  • Evde Tek Başına 2 1998 aile,komedi
Yeni yılın film açılışını yılbaşının ertesi günü televizyonda Evde Tek Başına serisinin ikincisini izleyerek yaptım.Bayram ve yılbaşının favori filmlerinden biridir televizyonda mutlaka olur.Sıcak çikolata eşliğinde izlemiştim benim için çok güzel bir gündü.
  • Ayda İlk İnsan 2018 biyografi
Yani ne desem bilmiyorum şimdi film film olarak güzeldi ama hala kafam karışık bu konuda Amerikalılar aya çıktılar mı yoksa Ruslar çıkacak diye onlardan önce davranıp çıkmış gibi mi yaptılar.
  • Yan Odadan Melodiler 1998 romantik komedi
Jude Law beğendiğim oyunculardan biridir bu filmde gençlik halleri var ve çok hoş gülüşü bakışı :) Evet Jude Law oynadığı için izledim film de fena sayılmazdı.
  • Baslat Ready Player One 2018 aksiyon,bilim kurgu 
Kitabını okumak istiyordum ama sonra aman dedim öyle diye diye ya filmleri kaçırıyorum ya da kitapları filmini izledim ki böyle filmleri kitapları ne kadar güzel olsa da görsel şölen halleri daha çok hoşuma gidiyor.Bu filmde de bolca görsel şölen vardı.
  • Cadılar Bayramı 2018 korku,gerilim
Korku filmi pek izlemem cinli büyülü nadirdir kesme biçme de çok merak etmedikçe izlemem peki bu filmi niye izledim Haluk Bilginer'den dolayı başrollerden biri kendisi.Serinin diğer filmlerini ve türe hakim olmadığım için pek yorum yapamayacağım ama sanki biraz zayıf bir filmdi.
  • Evcil Hayvanların Gizli Yaşamı 2016 animasyon
Son zamanlarda animasyon izlemeye merak saldım.Ve bu filme bayıldım çok tatlıydı bazı zamanlar birazcık sıkılsam da çok sevdim çok eğlenceliydi.Animasyon severler kaçırmasın derim.
  • Adalet 2 2018 aksiyon
Denzel Washington'un başrolunde olduğu film.Bu filmi ilkine göre daha çok beğendim konu ilerleyişi filan çok daha iyiydi sanki.
  • Aslan Kral 1994 animasyon
Bu filmi küçükken televizyonda denk gelip izlemişimdir diye düşünüyorum adını hatırlıyorum ama filmi hatırlamıyorum o yüzden izledim zamanına göre güzel anlamlı bir animasyon.Hakuna matata.
  • Oyuncak Hikayesi 2 1999 animasyon
Yine güzel bir animasyon.Önümüzdeki ayda üçüncü filmini izlemeyi düşünüyorum.
  • Yok Oluş 2018 bilim kurgu
Kitaptan uyarlama bir film daha kitabını okumadım filmini izledim.Ağır ilerleyen bir filmdi biraz daha iyi olabilirdi senaryoya yazık olmuş gibi.Üç kitaplık bir seri devam filmleri mutlaka olacaktır finalde sinyali de verildi zaten onlar daha iyi olur umarım.
  • Bankier van het Verzet 2018 savaş biyografi
İkinci dünya savaşı zamanı Almanya'nın işgal altında olan Amsterdamlı bir bankacının,direnişi desteklemek için bir yeraltı bankası oluşturarak Nazilerin ilerleyişini yavaşlamasını konu alıyor.Yavaş ilerlese de güzel sayılabilecek bir filmdi.

2 yorum:

  1. Adalet ve Oyuncak Hikayesi serileri izlemek istediklerimden, Evde Tek Başına ara ara izlenecek samimi filmlerden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül özdemir,
      ikisini de keyif alarak izledim umarım sende beğenirsin :)

      Sil