17 Nisan 2019 Çarşamba

Neler Yapıyorum #1


Selam herkese hep böyle yazı yazacağım yazacaklarım sonra çok birikiyor diyorum ama yine unutuyorum ve yine hepsi birikiyor.Birazdan çıkacağım çıkmadan önce vaktimi değerlendirmek yazı yazmak istedim.

Geçenlerde Yüzüklerin Efendisi serisini almıştım ilk kitabına başladım daha yeni ortasına geldim şu sıralar günlerim yoğun geçiyor geçmese bitirebilirdim birde şöyle bir huyum var ki sevdiğim kitapları yavaş okuyorum sizde de böyle oluyor mu sanki okumuyor da yaşıyormuşcasına okumak.

Yine bu hafta Mr.Robot'un birinci sezonunu bitirdim.Çok süperdi özellikle son bölümler.Böyle şeyleri çok severim zaten hackerlık filan.İlk iki bölüm diziye alışmak zor olabiliyor ama sonra sizi bağlıyor dizi.Bazı şeyleri tahmin etim bazılarında da şok yaşadım ve bu diziyi izlerken zaman zaman kafanız duman olabilir bu his de çok güzel bence.

Yerli dizilerden de güncel dizilerimden Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz ve Jet Sosyete harici Kuzgun'a taktım şu sıralar onu izliyorum.Hani Çarpışma güzel demiştim ya Kuzgun onu da geçti biraz Çarpışma'yı boşladım diyebilirim.Kuzgun dizisinin konusu da bu senenin popüler konularından biri olan ihanet üzerine intikam.Başrol karakterleri Barış Arduç ve Burcu Biricik ikisi de rollerini çok güzel oynuyor.Kadın karakter suçlu olduğu kadar güçlü de.

Şimdi ne izleyeceğim bilmiyorum eskilerden bir dizi var aklımda araya onu katacağım sanırım izlersem önümüzdeki hafta da onu yazarım.Şimdilik hoş çakalın :)

9 yorum:

  1. prison break izleyebilirsin ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. trerdem35,
      izlemiştim onu güzel diziydi hatta yeni sezonun da izledim:)

      Sil
  2. Kesinlikle ben de de en sevdiğim kitaplarda "okumuyormuşum da yaşıyormuşum" gibi hissediyorum.
    Sana iyi okumalar ve iyi seyirler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ecrin korkmaz,
      sanki o dünyanın gerçekten içindeymiş gibi :) teşekkürler **

      Sil
  3. Ben tam tersi sevdiğim kitabı ara vermeden çok kısa sürede okurum, elimden bırakamam.

    Kuzgun benim de hoşuma gitti. Günümüz dizilerinden kalite olarak bir tık önde. Başrol oyuncularının kimyası güzel tutmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sule uzundere blog,
      bazen ben de keşke ara vermeden hızlı hızlı okuyabilsem diyorum ama olmuyor.Kaç bölümdür izleyemiyorum Kuzgun'u çok yoğundum merak ediyorum neler oldu :)

      Sil
  4. Sevdiğim kitapları soluksuz okuyorum ben de, hiç elimden bırakasım gelmiyor :D
    Mr. Robot izlemek istediğim dizilerden biri :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kağıt salıncak,
      ben de hiç bir yerini kaçırmak istemediğimden sanırım yavaş yavaş okuyorum ve bu durum biraz sinir bozucu oluyor.Mr.Robot biraz suç biraz hackerlık iligini çekiyorsa izlemeni tavsiye ederim.

      Sil