6 Nisan 2019 Cumartesi

The IT Crowd | Dizi Yorumu


Bir dizi düşünün ki içinde normal bir insan yok.Hepsi kafadan kırık.İzlerken çıldırmış olmalı bunlar diyor insan :)

Dizinin konusundan bahsedecek olursam bilgi işlem departmanında çalışan iki geek arkadaşın yanına,bilgisayarın nasıl açılacağını bile bilmeyen bir ilişkiler uzmanı gelir.Ve bu kişi kızdır,şirketin unutulmuş kısmı olan bilgi işlem departmanında bir insan hatta kız görmek çok tuhaftır.Dizi bu üç kişinin etrafında dönmekte bir de garip patronları.Richmond'ı da unutmamak lazım.

2006 yılında yayınlamış 4 sezon ve sadece 25 bölümden bu ingiliz komedisi çok eğlenceli.Bazı bölümler var ki tekrar izlemelik.Favori bölümlerim birinci sezon 1.bölüm,ikinci sezon 2.bölüm geçenlerde terkar izledim ve gülmekten öldüm.Ve üçüncü sezon 4.bölüm.

Ben daha önce ingiliz komedisi izledim mi hatırlamıyorum bu ilk oldu ama güzel diziler bulursam böyle son da olmayacak.Herkese mutlu hafta sonları dilerim.


12 yorum:

  1. Ben de bayılıyorum bu diziye, bitirince tekrar başlıyorum ki bitti diye üzülmeyeyim :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öneri makinesi,
      dizinin bölüm sayısının az olması üzücü ama tekrar tekrar izlemek için güzel :)

      Sil
  2. Daha önce not almışım ben bu diziyi ama unutmuşum. Hatırlatma iyi oldu :) teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. momentos,
      benim de uzunca zaman listemdeydi dizi sitesinde karşımda çıkınca hemen başladım sende bu yazıyla beraber başlamalısın :)

      Sil
  3. Komedileri severim. Ve işin içinde bilgi işlem varsa mutlaka izleyeceğim. Hatta hemen şimdi izlemeye gidiyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar ben. Neyseki dizi Netflix'de varmış :) Hemen şimdi izlemeye başlıyorum. https://www.netflix.com/title/70140450

      Sil
    2. mustafa alnıak,
      şimdiden keyifli seyirler dilerim umarım eğlenirsin :) link bırakman da iyi olmuş izlemek isteyenler için.

      Sil
  4. ilkay özgür,
    ohh sınavlardan sonra ne güzel gider eğlenirsin umarım :)

    YanıtlaSil
  5. Notumu aldım. Kesinlikle izliyorum bu diziyi... O kadar bilim kurgudan sonra iyi gider :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abdullah özer,
      araya bir komedi iyi gider dediğin gibi :) İyi seyirler dilerim**

      Sil
  6. Ben bu diziyi Öneri Makinesi ve Sibel'den öğrenip geçen sene izledim ve çok beğendim. Bazı sahneleri bana çok aykırı gelse de bazı sahnelerde kahkaha attım. İngilizlerin gerçekten farklı bir komedi anlayışı var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sule uzundere blog,
      bende her bölümünü bayılarak izlemedim ama bazı bölümler var ki tekrar tekrar izlemelik :)

      Sil