21 Ağustos 2019 Çarşamba

Kindar Ölüm - Nora Roberts (Ölüm Serisi #6)


Kindar Ölüm
Ölüm Serisi #6
Sayfa Sayısı:357
Romantik Polisiye
Epsilon Yayınları 

Arka Kapak Yazısı:Kindar Ölüm, heyecanlı bir polisiye öykünün yanı sıra, gittikçe güçlenen Eve-Roarke aşkını anlatmaya devam ediyor.Eve Dallas'ın bu kez peşine düştüğü cani, bir dahi kadar zeki ama bir canavar kadar acımasız bir psikopattır. Kin dolu katil, karanlık bir geçmişin izlerini sürerek, asıl hedefi olan Roarke'a adım adım yaklaşırken, polis teşkilatını şaşkına çevirmektedir. Eve, nereden gönderildiğini bir türlü saptayamadığı bilmece gibi mesajlardan, işlenecek cinayetin yerini öğrendiği halde, zamanında olay yerinde olup katili durduramaz. Her şey on yıl önce paylaşılmış bir sırrın gölgesinde kalmakta, üstelik elde edilen tüm ipuçları kocasının uşağı Summerset'i işaret etmektedir.

Yorumum:Ağustos ayının sonu geldi ve ben yine bir kitap bitirebildim.Yavaş okudum diye düşünüyordum da düşündüm üç kere kitabı elime aldım ve üçüncüde bitirdim.Bilin bakalım yine ne oldu kitapta tabi ki de cinayet.Ama bu cinayeti diğerlerinden ayıran yanı hedef olarak Roarke ve Summerset'in gösterilmesi.Ve bu sebeple birazcık da olsa Roarke'nin geçmişi hakkında bilgi sahibi oluyoruz.Dilerim diğer kitaplarında daha çok öğreniriz.Roarke'nin karanlık geçmişini okumak keyifli olabilir.Nasıl bu zamanlara geldi filan.Bir de dileğim gerçek oldu okumaya başlamadan umarım Mavis karakteri çok az okuruz diyordum başka bir şey dilesem olacakmış.Keşke iş para filan dileseydim ya da Roarke gibi bir eş.Bir daha ki sefere bunu dileyeceğim :) 

Peabody karakterini okumak da keyifli umarım seri boyunca okuruz.Bu sefer ekipte teknik destek olarak McNab vardı sanki ileride Peabody ile aralarında bir şeyler olur gibime geliyor.Zıt karakterler ama neden olmasın.Tabi bir seferlik dahil olmadıysa ekibe.

Puanım 5/5

"Şu işe bak,bu Roarke! Hey millet,kadınlarınıza sahip olun, Roarke gelmiş.Ta kendisi." Brian'ın yüzü öyle gülüyordu ki ağzı yırtılacak gibiydi.Roarke'un suratına sıkı bir yumruk patlattı.



Eve,"Sıkı yumruktu" diyerek birasını yudumladı."Güzel arkadaşların varmış,Roarke."

* * * * * 

İpek yüzlü koltuklardan birine kurulmuş, gülümseyerek kendilerini karşılayan Roarke'u görünce Eve öfkeyle soludu."Silaha gerek olacağını sanmam,hayatım.Kahve söyledim,buranın servisi de çok hızlı ve düzenlidir."

"Seni sırf iş olsun diye bir şoklamam lazım aslında."

"Sonra üzülürsün.Merhaba, Peabody,biraz rüzgar yemiş gibisin.Çok hoş olmuşsun."

4 yorum:

  1. Nora Roberts severim. Bu kitabı bulursam okurum. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyda'nın kitaplığı,
      güzel bir kalemi var yazarın gelin serisini de çok severim onu da tavsiye ederim :)

      Sil
  2. seviyon sen nora ben bi tanecik okudum ama okuycam hıhım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yazıyor ama hakkını yemeyeyim :) Denk gelirsen okumanı tavsiye ederim.

      Sil