1 Ağustos 2019 Perşembe

Kitap Alışverişi

Üst üstte kitap alışverişi yapınca yazısını yazmak istedim.Bir süre alışveriş diyetine giriyorum okunacak kitabım olduğundan biraz da maddi durumumdan dolayı o süre zarfında para biriktiriyorum.

Julia Quinn Bridgerton serisinin dizi olucağını duyunca daha önce almadığıma pişman oldum.İlk kitabını okuyup çok sevmiştim alırım bir gün diye almamıştım.Oysa ki zamanında marketlerde bol bol vardı.Siteleri karıştırırken Bkm kitapta bu seriye ait bazı kitaplarını gördüm yazarın attım sepete.Aslında bu seri hariç diğer kitapları da vardı indirimde ama yorumlara baktığımda bu seriden sönük kaldığını okuyunca paramı harcamak istemedim.

Bundan seneler önce üniversite dönemimde adını beğenip Düşler Krallığı diye bir kitap almış çok sevmiştim okuduğum ilk historical romandı.Eski dönem kontlar düşesler çok severdim yazarın kalemi de çok hoşuma gitmişti.Sonra okuldu başka uğraşlar derken uzaklaşmıştım kitaplardan.Ama bu türle tanışmamı sağlayan yazar olduğundan yeri bende ayrı.Tabi ki yine araya başka kitaplar girdi ben nasıl olsa alırım marketlerde var diyerek yine almadım.Bkm kitapta bu iki kitabı 5tlydi yine attım sepete kalanları da oradan buradan denk geldikçe toplayacağım ya da pdf okuyacağım sorun değil ama işte sevdiğimiz kitaplar yazarlar kitaplıkta dursun olayı var işte :) Julia Quinn'in de Brigerton serisini toplasam yeter.Dört kitap eksiğim var şimdilik.

Ve Fitzek'ler.Bu yazarla Kıymık kitabıyla tanıştım okul kütüphanesinde görmüştüm arka kapak konusu hoşuma gitmişti ama sonra kitabı bir daha denk getiremedim.Bir zaman sonra sahafta denk geldi aldım ama korsanmış sanırım kitabı görünce atlamış bandrolüne dikkat etmemiştim.Hadi korsan olmasını geçtim sayfalarında atlamalar vardı ama yine de okuyup bayılmıştım.Tamamen aklımda yokken tesadüf eseri ikinci el bu kitapların satıldığını gördüm ve aldım.Pegasus olunca bir kitap fiyatına üç tane almış oldum.




Yine alırım deyip devamını almadığım kitaplardan,zaman zaman başka kitaplara kayıyorum okumak istediğim kitaplar araya kaynıyor unutuyorum,ya da param olmuyor alamıyorum daha fazla indirimde olanı tercih ediyorum.Bunları beklettiğime değdi aslında 5tl'ye Bkm kitap'tan aldım.


Bunları da instagramda ikinci el bir kitap satış sitesinden aldım beş kitap 30 tl en az beş kitap alınabiliyor.Jüri biraz eski gibi diğerleri temiz özellikle Rönesans filan sıfır sanırım.Jüri de eski basım olmasından kaynaklanıyor sanırım ama temiz. 10 gün boyunca eklenen kitaplardan seçilip kitap ayırtılıyor daha sonra satın alıyorsunuz.Ptt kargo ile 10 tl tutuyor.

Kitap alışveriş yazısında bile ne çok konuştum işte böyle kitaplıkta da yer yok bunlar nasıl sığacak merak içindeyim.Bir de ne zaman sıra gelecek de okunacaklar bu da diğer bir sorun.Herkese bol okumalı keyifli günler dilerim.

6 yorum:

  1. Quinn'den ben de birkaç kitap okumuştum sevmiştim, Judith harika zaten. Benim de historical okuyasım geldi görünce :D Fitzek hiç okumadım, aklımda bulunsun 5 kitap 30 lira çok iyiymiş. Keyifli okumalar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kağıt salıncak,
      benim de ara ara eser historical okumak böyle birilerinde filan görünce :) Fitzek de sağlam yazardır tavsiye derim.Teşekkür ettim **

      Sil
  2. Judith benim de türle tanışmamı sağlayan yazar. Bütün kitaplarını çok severim ama esprili tarzıyla Julia Quinn bir tık öne geçti. Yazarların kitaplarının yeni baskısı olmadığı için piyasada zor bulunuyorlar. 5 liraya çok uyguna almışsın.


    Bu arada Epsilon Quinn'in yeni kitaplarını çıkarmaya başladı, çok sevinçliyim :-)

    Hepsini iyi günlerde okumanı diliyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sule uzundere,
      evet evet Julia'nın esprili dili benim de çok hoşuma gidiyor ondan biraz da kitaplığımda bulusun açıp açıp okuyum diyorum :) Bazen durur durur böyle uygun fiyatlar denk getiririm.Epsilon kendine gelsin ve eski günlerini hatırlasın çok memnun olurum :) Teşekkür ettim **

      Sil
  3. Güzel bir alışveriş olmuş, umarım aldığınız kitapların tamamını kısa zamanda okuyabilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğitim pınarı,
      umarım kısa zamanda biterler teşekkür ederim.

      Sil