26 Ağustos 2019 Pazartesi

Kitap Alışverişi




Selam ufak bir kitap alışveriş ile daha burdayım.Bu kitapları kitaplığımdan sattığım kitapların parasıyla aldım.Hem tekrar okumak istemediğim kitaplar elden çıkıyor yer kaplamıyor hem de böyle güzel yeni kitaplar alabiliyorum.O kitaplar yerine bunlar kitaplıkta dursunlar derim.Yoksa kitaplıkta okunacak çok kitap var kitap alışverişi pek yapmak istemiyorum.


Destanlar Çağı'nı idefix indiriminden aldım kargo bedava kodu da vardı çok uygun fiyata denk geldi.Uzun zamandır listemde olan Harry Potter resimli baskılarını da sonunda almış bulunuyorum.En uygun okuokuda vardı oradan aldım.Almak isteyenler bir baksın derim ağustos sonuna kadar indirim var.Ve Winnie çok severim çizgi filmlerinden oluşan arşivim bile var kitapları neden olmasın dedim çok tatlış gözüküyor.Geriye bir tek Fantastik Canavarlar resimli baskı kaldı bir de Sihir Tarihi tekrar basılsa süper olucak umutla bekliyorum bakalım.

12 yorum:

  1. Potterları bekarken okumuştum. Oğluma okuması için alacaktım ama filmlerini izlediği için istemedi. Keyifli okumalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyda'nın kitaplığı,
      ben de şu yaşımda yeni yeni okuyorum küçükken okuyamamıştım filmlerini de izlemedim ilk bir kaçı hariç resimli baskılarını aldıkça okumayı düşünüyorum.Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Hepsi çok güzel görünüyor... iyi okumalar...

    YanıtlaSil
  3. Harry Potter'lar ne kadar da güzel. Aslında kitaplığımın bir rafını sadece bu seriye ayırıp çıkan bütün kitaplarını almak istiyorum.

    Bir şey soracağım. Bu resimli baskılarda kitap sadeleştirilmiş değil, değil mi? Tam metin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere blog,
      yaa çok tatlı değiller mi o yüzden insan dediğin gibi bir rafı bu seriye özel yapmak istiyor :) Evet tam metin halinde basım,kuşe kağıda baskı değil ama yine de güzel baya da ağır ciltli kapak olunca sanırım.Senin bebiş biraz daha büyüyünce alır beraber okursunuz belki :)

      Sil
    2. Seriyi 40 yaşında tekrar okuma planım vardı. Belki o zaman kızım da bana eşlik eder :-)

      Sil
  4. ilkay özgür,
    ben de tekrar basılsa almayı düşünüyorum sihir tarihini kapağı filan çok hoşuma gidiyor bir de 20.yıla özel baskı olunca özel gibi geliyor.Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Harry Potter <3<3<3

    NE güzel denk gelmiş, kapakları çok güzel hepsinin :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öneri makinesi,
      insan okumaya kıyamıyor gerçekten çok güzeller :)

      Sil
  6. resimli potterlar alınır tabii. şu destanlıyı duymadım okuyunca yazarsııın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda okumak istiyorum diyeceğim yine aradan aylar yıllar geçecek :)

      Sil