15 Ağustos 2019 Perşembe

The Keepers | Belgesel



Konu dizisine göre genellikle düzenli takip ettiğim  221B dergisinde rastladım bu belgesele.Polisiye bir dergi.Mart Nisan sayısında Gerçek Cinayetlerin Peşinde yazısında bu belgesel ve cinayet vardı.İlgimi çekti izlemeye başladım.

Konusu 1969 yılında Rahibe Cathy Cesnik kız kardeşine nişan hediyesi almak için alışverişe gider ama bir daha geri dönemez.Tam iki ay sonra cesedi bulunur onu kim neden öldürmüştür.Yıllarca çözülememiş rafa kaldırılmış bir dava.Bu duruma içerlenen rahibenin eski öğrencileri şimdilerde ise yaşını almış iki kadın bu durum araştırmaya karar verir bir şeylerin yanlış ve düzgün yapılmadığından şüphelenir.Belgesel bu şekilde ilerliyor.Tek olay cinayet değildir bu belgesel ile bir çok kötü korkunç olaylar da gün yüzüne çıkar.

Yaşananlar çok kötü şeyler gerçekten kötü şeyler ve dahası bunun üzerine yapılmayanlar daha da kötü.Bu belgesel bir nevi ses duyurma fısıltı olan seslerini çığlık atarak dikkat çekmeye çalışmak.Belgeselin sonu umduğum gibi bitmedi keşke daha farklı olsaydı ama işte gerçek hayat dizilerdeki gibi olmuyor.Ve izlerken dedim ki bazı şeyler ve sonrasında olan şeyler demek ki tek bizim ülkemizde olmuyor.

İzlemesi zor bir belgesel bazı yerlerde ağladım diyebilirim.Ama yine de izlemekten vazgeçmedim.Seviyorum bu tarz şeyleri ID kanalında da sık sık izlerim.O yüzden herkese tavsiye edebileceğim bir belgesel değil.

6 yorum:

  1. izledim iyidi korkunçtu yaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Video harika olmuş; yağmur, kahve ve bir şeyler izlemek :)) Belgesel sanırım çok benlik değil..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kağıt salıncak,
      teşekkür ederim :) belgeseli boş ver o zaman Yeditepe İstanbul'a devam **

      Sil
  3. İnternette belgeselin konusunu araştırdım. Benlik bir şey değilmiş. Bu tarz şeyleri izleyince psikolojim bozuluyor :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sule uzundere blog,
      o zaman hiç bulaşma derim biraz psikoloji bozacak cinsten yaşanan şeyler zor şeyler.

      Sil