14 Kasım 2019 Perşembe

Romantik Film Etkinliğine Öneriler


Herkese merhabalar bloglarda romantik rüzgarlar esmeye başladı.Sevgili Sibel'in başlattığı romantik film izliyoruz etkinliğine katıldım.Onun yazısına da buradan ulaşabilirsiniz.

Film izlemeye başlamadan önce daha önce izlediğim romantikleri şöyle bir gözden geçirdim ve içlerinden beğendiklerimi seçtim.Daha önce izlediğim beğendiğim filmleri sizlerle paylaşmak istedim film seçmekte zorlananlar için belki bir fikir olur şimdiden keyifli seyirler dilerim.
  • Benny & Joon 1993 
  • Gilbert'in Hayalleri (What's Eating Gilbert Grape) 1993
  • Aşıklar Şehri (La La Land) 2016
  • Aşkın Kitabı (Becoming Jane) 2007
  • Göl Evi (The Lake House) 2006
  • İlk Aşk, İlk Dans (Dirty Dancing) 1987 
  • Aşık Shakespeare (Shakespeare In Love) 1998
  • Not Defteri (The Notebook) 2004
  • İyi Bir Yıl (A Good Year) 2006
  • Sevgili John (Dear John) 2010
  • Tatil (The Holiday) 2006
  • Aşk Tarifi (No Reservations) 2007
  • Melekler Şehri (City Of Angels) 1998
  • Mesajınız Var (You've Got Mail) 1998
  • Aşk Limanı (Safe Haven) 2013
  • Kadın Aklı Erkek Aklı (The Ugly Truth) 2009
  • Ödül Peşinde (The Bounty Hunter) 2010
  • Veer-Zaara  2004
  • Tristan ve Isolde 2006
  • Çılgın Aptal Aşk (Crazy,Stupid,Love) 2011
  • Sevginin Bağladıkları (Sleepless in Seattle) 1993
  • Yan Odadan Melodiler (Music From Another Room) 1998

10 yorum:

  1. Kendi listemi tamamlayabilirsem mutlaka bu listeden de kopya çekeceğim :D Eline sağlık ve keyifli maratonlar!

    YanıtlaSil
  2. Listemde olmayanlar var. Not alıyorum. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım keyifle izlersin şimdiden iyi seyirler dilerim :)

      Sil
  3. Harika bir öneri listesi olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Romantik film izlemeyi çok seviyorum, izlemediklerimi not aldım. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım keyifle izlersin şimdiden iyi seyirler dilerim :)

      Sil
  5. Dokuzunu izlemişim. Diğerlerini de not alıyorum. Romantik filmlere bayılırım. Arada açar açar izlerim artık :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sen de keyifle izlersin,hepsi severek izlediğim filmler :)

      Sil