27 Kasım 2019 Çarşamba

Kalbimi Sana Verdim - Elizabeth Hoyt (Prens Serisi #2)


Kalbimi Sana Verdim
Prens Serisi #2
Sayfa Sayısı:440
Türü:Tarihi Aşk,Historical
Pegasus Yayınları
Puanım 3/5

Arka Kapak Yazısı:AŞK ROMANLARININ TADI ELİZABETH HOYT’LA BİR BAŞKA…
Bir leydinin asla yapmaması gereken tek şey uşağına âşık olmaktır…

Varlıklı Leydi Georgina Maitland, bir koca istemese de mülkleriyle ilgilenecek bir kahyaya ihtiyaç duyar. Ama Harry Pye’la göz göze geldiği anda, karşısında bir uşak değil, çekici bir erkek olduğunu anlar.

Üstelik ortada zehirlenen koyunlar ve öldürülen köylüler varken, bu yasak ilişkiyi sürdürmek daha da zorlaşmıştır. Leydi Georgina bir yandan haksız yere suçlanan Harry için endişelenmekte, bir yandan da aşk gecelerini sabırsızlıkla beklemektedir…

Yorumum: Prens serisinin ikinci kitabı olan Kalbimi Sana Verdim bana kalırsa okuduğum diğer historicallerden biraz farklıydı.Zengin kız fakir oğlan versiyonu gibiydi bunun yanı sıra kadın karakter daha çok söz sahibiydi bu güzeldi ama sanki adamın aşığı değil de ablasını okur gibiydim zaman zaman ve erkek karakter daha pısırık geldi benim gözüme.Sonuna kadar savaşmak yerine kabullenmeyi tercih etti en sonunda tabi ki mutlu son için savaşmayı tercih etti.

Bir de diğer kitaplardan farklı olarak bu kitapta biraz polisiye biraz gizem vardı yazar hem aksiyon olsun hem biraz aşk olsun istemiş.Ve her historicalde olduğu gibi bu kitapta da yetişkin içerikler var.Son kısımda kilisede olanlar gereksizdi aşk değildi oradaki olmasa daha güzel olurdu diye düşünüyorum.

Elizabeth Hoyt'dan okuduğum ikinci kitap daha önce Çirkinin Aşığını okumuştum o buna göre daha güzeldi bence.Yazarın seveni çok ama ben şuan için tam ortadayım.Denk gelirse diğer kitaplarını da okumak isterim.

Historical okuyayım içinde sadece aşk değil de biraz da gizem olsun diyorsanız bu kitaba bir bakın derim.

4 yorum:

  1. Yazarın bu serisini ben de okudum. Dediğin gibi Çirkinin Aşığı en iyisiydi, bu kitap ise üçlemede en az sevdiğim oldu. Halbuki zengin kız, fakir adam konusunu ilginç bulmuştum. Genellikle historicallarda lordlara, düklere alışığız ya :-)

    Yazarın iki serisi daha var. Onları da okumak istiyorum. Elimde üç kitabı var ama sıralamaya uygun almamışım, karışık almışım. Yeni kitap almak istemediğim için seriye başlayamıyorum. Takasta denk gelirse okuyacağım yoksa bir süre daha bekleyecek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu serisini tamamladıktan sonra diğer serilerin bakacağım.Ve elimde bu yazardan iki kitap daha var ama hangisi hangi seriye ait bilmiyorum da sen söyleyince aklıma geldi bir bakıyım ben de eksiklerime.Pegasus yayınları nasıl olsa biraz beklese yine bulunur hala basımı devam kitaplardan çünkü.O sırada başka historicaller okumaya devam :)

      Sil
  2. bu yazar da aklımda peki, pegasus çok paalı ama yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pegasusun n11 sayfası ucuz diyorlar bir bakmak lazım yoksa da ikinci el güzel bir alternatif :)

      Sil