14 Mart 2021 Pazar

pazar

Selam herkese bir süredir yazı yazmıyorum farkındayım halbuki kafamda yazılar dönüyor okuduklarım izlediklerim vs diye ama düzene oturtamadım biriktiler  ya da yazacaklarım tam gece uyumadan aklımda dönüyor boş vakit bulduğumda kelimeler birinine karışıyor istediğim cümleler çıkmıyor.Bunu kırmanın vakti geldi dedim bugün oturdum bilgisayarın başına sanki normalde hiç oturmuyorum ya :) hep açıktır bilgisayarım ama blogunun yeni yayın sayfasına basmıyorum işte.

Bugün pazar tek tatil günüm ne zaman başlıyor ne zaman bitiyor anlayamıyorum.Odamı temizledim market alışverişine gittim geldim yazıyı yazıyorum.Bu yazımda neler bahsedeceğim havadan sudan yazacağım aslında.Benim için zorlu geçen bir haftaydı üst üstte kötü haberler aldım ama bunlardan bahsetmek istemiyorum aklıma geldikçe hala kötü hissediyorum kendimi.

Mart ayının ikinci haftası da bitti daha bir kitap bitirebildim.Kitabın ismi Omerta.Ünlü baba film üçlemesinin yazarının son kitabı.Aklımda Baba ya da Sicilyalı kitaplarını okumak vardı ama alamamıştım bu kitabı da ikinci el kitaplar alırken almıştım.Ama aradığımı pek bulamadım kitapta.Başlarda iyiydi ama sonlara doğru sıkıldım.Baba kitabı da mı öyle bilmiyorum filmlerini çok sevince kitaplarını da merak ediyorum okumak istiyorum bir gün diğer romanlarını da okumayı denerim.

Geçtiğimiz günlerde The Queen's Gambit'i bitirdim.İzleyecek mini dizi arıyordum karşıma bu çıktı.Dizi popüler baya kitabı da çıktı hatta.Satranç ustası bir kızın hem satranç kariyerini hem de bağımlılıklarıyla mücadelesini izliyoruz.Diziyi genel olarak sevdim sadece daha çok olmasını istediğim bir kaç yer vardı özellikle ona satrancı öğreten yetimhane görevlisiyle görüşmesini haberleşmesini isterdim.Heyecanlı güzel dizi tavsiye ederim.

Mabel Matiz sever misiniz ben severim klipleri olsun şarkıları olsun.Yeni şarkısı Kahretsin çıktı bir kaç gün önce düştüm o şarkıya dönüp dönüp onu dinliyorum.Cem Adrian da yeni şarkı çıkardı Bir Kar Tanesi o da çok iyi.Şimdilik benden bu kadar başka yazılarda görüşmek üzere hoşça kalın mutlu pazarlar **

4 yorum:

  1. çok ara vermeyelim yazmaya ama, illa bir sıra da gözetmek zorunluluğu hissetmeden bazen öylesine yazıversek :D sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kelimeler aksa bizler de doya doya yazsak yorum için teşekkürler :)

      Sil
  2. Yazı fikirleri kafada uçuşuyor ama oturup yazmaya çalışınca hayal ettiğin gibi olmuyor. Kendimden biliyorum :-)

    The Queen's Gambit'i ben de izlemek istiyorum. Herkes çok beğendi. Kısa zaten, çabuk biter.

    Aralarda uğra buraya. Özletme kendini :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında buralardayım genelde her gün uğrar yeni yazıları okurum ama yazma kısmında biraz verimsiz başladım yeni yıla ama daha çok yazacağım inşallah :)

      Sil