27 Mart 2021 Cumartesi

günlerden cumartesi

Aylar sonra bir cumartesi günü evdeyim tatildeyim.Yılbaşında bile çalışmış biri olarak bu cumartesi evde olmak çok iyi geldi.Ki ben cumartesileri ayrı bir severim pazarları sevmem ama cumartesi özeldir benim için sebebi yok ama öyle.Ama hayat şartları işte cumartesi de olan bir işte çalışıyorum.Bugün niye tatil peki bütün ofis covid testinde pozitif çıktı.

Ben hariç ben negatifim ve kendimi iyi hissediyorum.Geçen pazar hasta gibiydim kardeşim de baya kötüydü ve bütün gün yan yana olunca ben covid miyim acaba diye kafasında soru işaretleri oldu ikimiz pcr testi olduk negatif çıktık.Bir kaç gün sonra ofistekiler kendilerini kötü hissetmeye test olmaya gittiler ve pozitif haydi perşembe günü tekrar pcr testine gittim baş ağrım dışında bir şeyim yoktu ama ya pozitifsem işte test sonucum çıkıncaya kadar maskeyle durdum ve yine negatifim çok şükür.Şimdi bana da diyorlar ki kuluçka dönemiyse bir kaç sonra yine test olsan pozitif çıkarsın yok almayım kendimi iyi hissediyorum daha kaç kere o çubuk boğazıma burnuma girecek çok kısa aralıklarla.

Riskli kırmızı olan illerden birindeyim gün geçtikçe pubg çemberi gibi çember daralmaya devam ediyor zaten bir çok tanıdığımı kaybettim bu hastalıktan daha ne kadar devam edecek neler olucak aşıya da güvenmiyorum korumadığını düşünüyorum.Adaçayı aldım onu içeceğim gün aşırı zaten zencefilli balım var onu da yiyorum bunları da koronadan korunmaktan ziyade uzunca bir süredir geçmeyen öksürüğüm için yapıyorum.Bağışıklık için de iyi olurdur umarım.

Şöyle maskesiz tedirgin olmadan rahat rahat yürüyüp koşabildiğimiz dönemlere dönmek istiyorum. Güzel bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle hayırlı kandiller.

4 yorum:

  1. Pubg çemberi gibi benzetmesi komikti ne yalan söyleyeyim güldüm ama hâlâ tedirginim :) Çok şükür negatif çıkmış testler. Ofis için çok dramatik olmuş ama. Umarım herkes iyi olur. Aşı virüslerle savaşta elimizdeki tek şans, öbür türlü oturup sürü bağışıklığını beklemek zorundayız. Onun için aşıların koruyuculuğu direkt yoktur demek bence doğru değil ama bir yandan bağışıklığı yüksek tutmaya çalışmak da aşı olmak kadar önemli, belki daha bile fazla. Umarım, umarım dileğiniz -ki benim de dileğimdir kendisi :)- umarım bir an önce gerçek olur :) Gecikmeli de olsa hayırlı kandiller :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aşı tek şans belki ama dediğin gibi aşı vurundum iş tamam demek de olmuyor bağışıklık yüksek tutup kendimizi korumaya devam etmeliyiz. umalım dua edelim dilekler gerçek olsun :) güzel haftalar **

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun. Umarım virüsü kapmazsın. Zeytin yaprağını kaynatıp içmek de iyi geliyormuş. İnternette bir araştır istersen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim adaçayı ıhlamur içiyorum onu da deneyebilirim.ofis de ilaçlandı bugün ilerleyen günlerde gideceğim bakalım umarım negatif kalmaya devam ederim.

      Sil