22 Mart 2021 Pazartesi

Eski Sinema Dergileri

Uzun bir aradan sonra kitapçıya gittim aslında özellikle gitmedim oradan geçiyordum geçerken uğradım yaşadığım şehirde bir sürü kitapçının olduğu bir pasaj var  eskiden korsanın akın akın olduğu bir pasaj şimdilerde korsan yasak olsa da yine oluyor o yüzden oradan pek kitap almam internet sitelerine göre daha pahalılar zaten.Ben daha çok dergilere bakmak için uğradım.Ama pek aradığımı bulamadım bu sefer.

kitapçıdan bunu aldım ilk

Ben bir şeyi zamanında almam zaten aradan bir kaç yıl geçer o bulunmaz benim onları alasım gelir.Öyle bir cinsim işte.Şimdilerde de dergiler var ama ben eskileri topluyorum.Eski sinema dizi dergilerini bu da bir anda geldi.Bu pasajda gezerken Empire dergisinin bir sayısını aldım daha sonra internetten dergileri araştırmaya başladım.Cnbc-e izleyen biri olarak onun dergilerini hiç almamıştım mesela.Şimdilerde ise onun dergilerini bazı sinema dergilerine bakıyorum uygun temiz denk geldikçe alıyorum.


Şimdilik bu kadarlar ara ara nadir kitapta geziniyorum ama sepet oluşturmak biraz zor oluyor tek bir sahaftan almaya çalışıyorum tek seferde kargo parası ödemek için.Şimdilerde film izleyecek pek vaktim olmuyor ama dergileri ara ara karıştırmak güzel oluyor.Devamı da gelir bunların alırım :)

2 yorum:

  1. Empire'nin bütün sayıları,
    Total Film'in ilk sayısı hariç bütün sayıları,
    Sinema dergisinin de 8-9 senelik bütün sayıları vardı bende. Sonra evde çok yer kaplıyor diye attım :-( Bilseydim saklar, sana gönderirdim.

    eskiden ayda üç sinema dergisini birden alırdım. Onları okumak o kadar keyifliydi ki. Şimdi de birkaç dergi var ama hiçbirini alıp okumak gelmiyor içimden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy keşke atmasaydın ama kısmet değilmiş ne yapalım :) ben de migrosa uğradığımda bakarım dergilere bulmacalara hoşuma giden varsa alırım.

      Sil