16 Haziran 2021 Çarşamba

Bataklıkta Gece Yarısı - Nora Roberts

 Yayınevi:  Epsilon Yayınları
Türü: Romantik Gizem 
Sayfa Sayısı: 366
Baskı Yılı: 2003
Puanım: 2/3

Arka Kapak Yazısı: Declan Fitzgerald, New Orleans'ın eteklerindeki, toz ve örümcek ağlarıyla kaplanmış, tekin olmadığı söylenen köhne Manet Malikânesi'ne gördüğü anda tutulur adeta. Bu yıkık dökük evde onu çeken bir tuhaflık vardır. Genç adam yıllarca hayalini kurduktan sonra Manet Malikânesi'ni satın alır ve avukatlık yaptığı Boston'u terk ederek evi kendi başına restore etmeye soyunur. Ancak binayı eski görkemli haline kavuşturabilmek için bir hayli zaman ve emek harcaması gerekecektir. Belki evin çekiciliği biraz da bundan kaynaklanmaktadır.

Declan tek başına restorasyon çalışmalarına başladığında, insanların ev hakkında söylediklerinde bir gerçek payı olduğunu, evin gerçekten de insanı ürperten bir şeyler barındırdığını düşünmeye başlar; çünkü geçmiş yüzyıla ait bazı hayaller görmekte, yabancısı olduğu bazı duygulara kapılmaktadır. Ayrıca evde çalışırken, içinde açıklanması imkânsız bir keder hissetmektedir. Angelina Simone adındaki çekici komşusuyla arasındaki duygusal gelişme, Declan'ın zihnini bu huzursuzluk yaratan olaylardan bir süre uzaklaştıracaktır. Manet Malikânesi'ndeki restorasyon çalışması yoğunlaştıkça aralarındaki aşk da güçlenmeye ve bir tutkuya dönüşmeye baslar. Bu esmer ve aşk dolu genç kızın da malikâneyle tuhaf bir bağlantısı vardır. Declan ile Angelina birlikte bir gelecek düşleyebilmek için, önce geçmişten gelen, bataklık kadar derin ve karanlık bir sırrı çözmek zorunda kalacaklardır.

Yorumum: Blogumu takip edenler bilir bu yazarın bir çok kitabının yorumu bulunur ama özetleyecek olursam bir çoğu da ölüm serisine aittir.Ve şunu fark ettim ki bu yazarın bağımsız romanlarını okuyamıyorum ölüm serisi de hem romantik hem polisiye ama okutuyor diğer iki serisini de okudum gelin serisi çok severim eğlencelidir romantik olmasının yanı sıra anahtar serisi de biraz fantastik biraz dostluk ama bağımsız kitapları salt romantik.

Kitaptaki baş kadın karakterden de hoşlanmadım tavırlarına ısınamadım,başlarda kitap gizemli farklı gelmişti ama sonra direk ilişkilere bırakınca yerini soğudum sonlara doğru atlayarak okuduğumu söyleyebilirim.Ama ben sevmedim diye siz de sevmeyeceksiniz değil romantik sevenler bu kitabı seveceğini düşünüyorum,basımı olmayan bir kitap ama okumak isteyen olursa hediye ederim :) 

6 yorum:

  1. karaktere tilt olunca her şey bitiyor, bazen yarım bıraktığım bile oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitabı okutan yazar olduğu kadar karakterler, dediğiniz gibi karaktere tilt olunca okumakta zorlaşıyor.

      Sil
  2. Sende gördükçe yazarı okuyasım geliyor :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yazarı seveceğini düşünüyorum ölüm serisi belki biraz polisiye biraz romantik tarzda ama diğer kitapları romantik :)

      Sil
  3. Bu yazarı Ölüm Serisiyle tanıyorum ben de. Hatta yorumunu okumadan önce bu kitabı da seriye ait sandım ama değilmiş. :)
    Henüz okuma fırsatım olmadı ama merak ettiğim yazarlardan biri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de bol bol okuduğum yazar kitaplarını toplayınca bitirmeye çalışıyorum gelin serisiyle başladım o serisini çok severim eğlencelidir ölüm serisi romantik polisiye anahtar serisi fantastik aşk dostluk seç beğen al :)

      Sil