3 Haziran 2021 Perşembe

Hırsızlar Cumhuriyeti - Scott Lynch (Centilmen Piç #3)

Yayınevi: İthaki Yayınları 
Türü: Fantastik 
Sayfa Sayısı: 688
Baskı Yılı: 2016
Puanım: 5/5

Yoğunluktan dolayı kalın kitap okumak istemiyordum ama bu kitap da sürekli kitaplıkta beni oku artık dediği için aldım elime okumaya başladım uzunca bir sürede bitirdim ama keyifliydi.İkinci kitap öyle bir yerde bitmişti ki üçüncü kitap hiç uzatmadan o kısımdan başlattı.Zaman zaman başka kitaplar alıyım araya dedim ama kitabı bırakmak istemedim sanki bırakırsam ayıp olucak gibi :) Centilmen Piç serisi sevdiğim bir seri ilk kitabını çok beğenmiştim iki de güzeldi sadece sürekli uzunca bir süre denizde geçmesi yormuştu bu kitapta ilk kitap kadar olmasa da güzeldi.

Bu kitapta çok başka şeyler de öğreniyoruz geçmişe dair bir geçmiş bir günümüz şeklinde ilerliyor hikaye yazar bazı zamanlar öyle bir yerde bölümü bitiriyordu ki ya şimdi geçmişin sırası mı bana hikayenin devamını anlat diyordum.Dediğim gibi geçmişten bir çok şey barındırıyor özellikle ilk kitap ile bağlantılı. Serileri okurken arayı fazla açmamak iyi oluyor derken 4 sene geçmiş ilk kitabın üzerinden ama şanslıyım ki bir çok şeyi unutmamışım.Bu kitapta Locke'nin farklı yanlarını okudum o tek ayak üstünde mimik dahi belli etmeden yalanlar söyleyen Locke yeri geldi kendini unuttu bazı şeyler karşısında yeri geldi dimdik duruşunu kaybetti oyuna geldi.

"Dostunu yavaş yavaş öldüren zehrin adını bilmiyorum.Ama seni öldürenin adı umut."

Bu seriyi seveni de çok sevmeyeni de çok bazıları fantastik değil amerikan film tarzı gibi göndermeler yapıyor ama benim severek okuduğum bir seri ve yazar yine çılgınca fikirler ortaya koyarak üçüncü kitabı bitirdi.

Hırsızların üçüncü maceralarını okurken yazarın dördüncü kitabını tamamladığı haberini okudum çok heyecanlandım.Bakalım biz de ne zaman çevrilir ve ben ne zaman okurum.

4 yorum:

  1. Serinin ilk kitabı var elimde. Çok merak ediyorum ama devamını almadan başlamak istemiyorum. yoksa yarım kalıyor. Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. favorim serinin ilk kitabı tadı hala damağımda sonra bir gün tekrar okumak istiyorum ben de,umarım sen de çok sever keyif alarak okursun yorum için teşekkürler :)

      Sil
  2. Bu seri sadece üç kitap sanıyordum ben. Daha devamının geleceğini öğrenince biraz hayal kırıklığına uğradım. Tamamlanması yıllar alacak. O yüzden acele etmiyorum ama mutlaka okumak istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım yazar beni de hayal kırıklığına uğratmaz devam kitaplarında da seri bitirmek için zorlamam kendimi keyifle okurum umudum o yönde :) sen biraz daha bekleyeceksin o zaman hepsinin çıkması zaman alır dediğin gibi.

      Sil