14 Haziran 2016 Salı

Lola ve Komşu Çocuk - Stephanie Perkins


Biraz önce çok tatlı bir kitap bitirdim :) Hemen başlıyorum.Lola adında sıradan değil tam tersine sıra dışı bir kızımız var.Rengarenk perukları, gözlükleri,kendi diktiği tasarladığı kostümler her günü bir birinden farklı geçiyor bu olayı çok beğendim diğer kitaplarda ayrılıyor.Lola ile bazı ortak yönlerimizin olması beni kitapla daha bir bağladı benimde gözlerim bozuk ve renkli gözlükleri seviyorum sadece şekilleri normal benimkilerin :) Ay ile konuşması,kitap karakteri olsa bile yalnız olmadığımı hissettirdi bana bende konuşurum zaman zaman.Bir tek peruklarım eksik onlarında olmasını isterdim güzel olurdu.Lola'nın bir de sevgilisi var ve bu aile içinde büyük sorunlara yol açıyor nedeni ise yaşının Loladan büyük olması.Zar zor olsa da bu ilişki yürüyor ta ki kitabın ikinci kahramanı komşu çocuk geri dönünceye kadar.
Peki ya kim bu komşu çocuk.Cricket Bell ,Lola'nın ilk aşkı ,yaşayamadıkları,en büyük kırgınlığı.Cricket bir doksan beş (yuhhh) boyunda,nazik,düşünceli,çekingen biridir. Çok güzel bir karakteri var değil mi bencede ^^ Bu özellikleri yanında en sevdiğim yanı eline not alması oldu.Kitabın adındaki gibi bunlar komşular ve çok tatlılar odaları karşılıklı sohbetler etmeleri çaktırmadan birbirlerini takip etmeleri falan filan.

Spoiler Spoiler !!!

Spoiler olur mu bilmiyorum ama olsun önlem iyidir.Kitapta sevmediğim nokta Max'i bir anda kötü biri yaptı yazar.Çabuk değiştirdi tamam kötü söz filan neyse de her kavga da olur da biraz üzülmüş görseydik hiç fena olmazdı sanki.Çok kolay bitirdi o ilişkiyi ya da bana öyle geldi.Son olarak da Cricket'in sonda verdiği hediye gözümde canlandı da ay ve yıldızlar ve parlıyorlar çok hoşuma gitti.
Bu kitap aslında serinin ikinci kitabıymış.Seri Anna and French Kiss şeklinde sanırım yazar ilk kitabı yazdıktan sonra diğer arkadaşları da yazmak istedi böylece seri ortaya çıktı ilk kitabın adını aldığına göre böyle bir tahmin yaptım.İlk kitap Paris'te Aşk kitabıymış.O kitap da Anna ve St.Clair anlatılıyormuş.O kitabı merak ediyorum büyük ihtimal okurum ama üçüncü kitabı okumayı düşünmüyorum şuan için yorumlar biraz olumsuz.Bence bu kitap film olmalı^^
'Lola,hikaye sensin'''Bana ayı ve yıldızları vermiş çocukla el eleyim''
Puanım 4/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder