30 Haziran 2016 Perşembe

Tehlike İlişkiler - Julia London | Kitap Yorumu

ENTRİKA, TUTKU, İHANET VE

AŞK OYUNLARI İLE DOLU BİR DÜNYA

İntikam ateşinin başlattığı önüne geçilemez olaylar, tutku dolu aşk oyunları, baştan çıkarmanın beklenmeyen sonuçları… TEHLİKELİ İLİŞKİLER Arka kapak yazısının tamamını yazmak istemedim.Konudan kendin bahsetmek istedim.Roman 1834 İngiltere'sinde geçmektedir. Regent caddesi çete üyelerinin lideri olan Kont Adrian Spence'nin diğer çete üyesi hem de kuzeni olan Phillip'i öldürmesiyle babasıyla zaten hiç bir zaman düzelmemiş olan arası daha da bozulur.Babası bunun üzerine mirasından red etmeye,her şeyi  kardeşi Benedict'e bırakmaya karar verir.
>Adrian zaten kuzenini öldürmenin vicdan azabıyla uğraşırken birde bu olayın olması onu daha da öfkelendirir ve intikam almaya kalır.Ama babasından değil onun çok sevdiği oğlu olan Benedict'ten. >Araştırır ve evleneceği kızı bulur.Taşralı çiftlik prensesi.Ihhh hiç Adrian'a göre değil güzel değil ki bir kere zaten.(Bukle bukle sarı saçlı,yeşil gözlü bu mu güzel değil yuhh).Atlar atına kızın kalbini çalmaya doğru yol alır. Lilliana kızımız Adrian'a hayran hatta bütün kasaba hayrandır hopp aptal aşık ya atlıyor.Birde.Lilliana evden dışarı çıkmamıştır özgür olmayı istiyordur Adrian'da ona bunu vereceğini söyleyince Benedict'in pabucu dama atılıyor.
Lilliana çok mutlu bir evliliği olacağını düşünüyordur Adrian ise istediğini elde ettiğini.Ama evlilikleri hiç umdukları gitmeyecektir Adrian'ın umursamaz tavırları Lilliana'nın ilgi beklemesi neden böyle olduğuna anlam verememesi.Birde Benedit'in arada bir gelip aralarını açıp gitmesi gibi olaylar oluyor.

Ben bu kitabı kitapçıları gezerken üç tanesi on lira kampanyası ile almıştım.Kitap hakkında hiç bir fikrim yoktu ama arkasını okuyunca merak ettim iyki de almışım diyorum şimdi.
Kapak tasarımını beğenmedim internet sitelerin özel baskısının kapak tasarımı çok daha güzel sonradan değiştirdiler sanırım.Orjinal kapakları çok daha güzelmiş.Seri beş kitaptan oluşuyor ama bizde dört kitap çevirilmiş.

Rogues of Regent Street

1.Tehlikeli İlişkiler 
2.Zalim Cazibe
3.Serseri Kalbim
4.Gizemli Aşık
karakterlerin ağzından değil,üçüncü kişi ağzından anlatılıyor ben bu durumu sevmesem bile bunda rahatsız olmadım çünkü duyguları hissettiriyordu yani şaşırma olsun tepki olsun.Bu kadar yazıdan sonra kısaca beğendim ^^ Diğer kitaplarını da okumayı düşünüyorum.
Puanım 5/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder