19 Haziran 2016 Pazar

Sahte Romeo - Leisa Rayven | Kitap Yorumu



Arka Kapak Yazısı:Cassie Taylor ve Ethan Holt'un yolları üniversite yıllarında, tiyatro bölümünde kesiştiğinde, aralarındaki çekim karşı koyulamazdı. Cassie iyi bir aktris, Ethan kampüsün kötü çocuğu idi. İkili, Romeo ve Juliet için başrole seçildiklerinde hayatları değişmeye başlamış, tıpkı oynadıkları karakterler gibi, onların da kaderleri birbirlerine bağlanmıştı. Ta ki kötü çocuk, iyi kızın kalbini kırıp güvenini yıkana kadar…

Şimdiyse yolları Broadway'de kesişmişti ve bu sahte Romeo, Casie'nin hayatına yeniden geri dönerek her şeyi adım adım altüst etmeye kararlı görünüyordu… Yeniden romantik bir rol için bir araya gelmek zorunda kalan ikili, üniversite yıllarında yaşadıkları gizli aşkın heyecan verici anlarıyla ve kalp kırıklıklarının derin acılarıyla yüzleşmek zorunda kalmışlardı. Tabii bir de, zıt kutupların birbirlerine karşı koyamadıkları gerçeğiyle… Ve söz konusu aşksa bazen bizim için kötü olanlar en karşı koyamadıklarımızdır.
Kısaca konumuz böyle yorumuma gelecek olursak bu sefer erkek karakteri sevdim ve kız karakteri çok itici buldum.Yukarıdaki yazıda Ethan'ı kampüsün kötü çocuğu olarak tanımlıyor ama ben öyle düşünmüyorum.Ethan uzun boylu yakışıklı sessiz kendi köşesine çekilmiş biridir sadece aşamadığı bazı sorunları vardır ve herkes gibi ilk gördüğü anda Cassie'ninde dikkatini çeker.Peki tamam iyi hoş da yüz iki yüz sayfa boyunca Cassie'nin azgın hayallerini okuduk.Ethan uzak durmaya çalışıyor kız yapışıyor olmayız diyor oluruz diyip üstüne atlıyor.Şu Cassie biriyle yatsa da kurtulsak diyorduk ki sınıf arkadaşları da diyince dedim herkes bunu bekliyor :) Normalde erkek ısrar eder burada tam tersi ağırdan almak istiyor yok olmuyor.Cassie'nin kalbi kırılınca ne bekliyordun ki dedim.Cassie'nin Ethan'ı hak etmediğini düşünüyorum.Biraz kayınvalide edasıyla yorum yapmış olup gelin kızdan hiç haz etmemiş olabilirim :)
Güzel yerler yok muydu tabi kide güzel güldüğüm yerler vardı.Özellikle spoiler olmasın!!!
Ethan hasta bitkin iken Cassie'nin ona yardımcı olması.Ethan'nın ona sarılıp uyumak istemesi filan.Bakışlarıyla kıskandığını belli etmesi dozunda kıskanma olunca hoş oluyor.Birde ayrıldıktan sonra sevdiğini söylediği bir mektubu göndermesi sonrasında yazdığı cümleler çok güzeldi içimden tamam affettim bile dedim!!

Kitapta arada üç yıl önce diyor bazen altı yıl önceye gidiyor sanırım diğer kitaplarda o kısımları işleyecek yazar.Serinin adı Şanssız serisi ve üç kitaptan oluşuyor.Kapakları çok güzel ve orjinal kapağa sadık kalınmış.Kitap sıkıcı değildi hatta sonunda ne olacağını merak ediyorsunuz.Dediğim gibi Cassie sıktı beni biraz.Devam kitabı hikayenin devamı mı olucak yoksa arada kalanlar bilmiyorum ama sanırım yorumlarda kötü olmazsa okurum gibime geliyor.Bu arada kitabı okurken aklıma bir film geldi onu da yazmadan geçemiycem Shakespeare in love.Kitabı okuduktan sonra bence bu filmi izleyin tavsiye ederim ^^
Puanım 3/5

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder