26 Aralık 2018 Çarşamba

Katya'nın Yazı - Trevanian

Sayfa Sayısı:232
E Yayınları

Arka Kapak Yazısı:Rahatlığı ve gerilimi aynı zaman aralığında veren,Bask kültürünün ince ayrıntılarını içinde barındıran metin aralarındaki ipuçlarını takip edenler için soluk soluğa,edemeyenler için şok bir son...Gerçek olamayacak kadar kusursuz ve katlanılamayacak adar acı...İnsan ruhunun derinliklerine inen sürpriz dönüşlerle umulmadık bir etki yaratan inanması zor bir yaz...

Yorumum:Genç doktor bir gün bir kızla karşılaşır onun güzelliğine tavırlarına farklı olmasına tutulur.Katya'dır o kız farklıdır kasabada yenidir.Her şey güzel olsa da bazen sebebini anlayamadığı şeyler olur doktorun,kardeşi Paul'un ona karşı davranışları bir öyle bir böyledir.Hem bir şeyler anlatmaya hemde gizlemeye çalışmaktadır.Okurken bir şey var ama ne nasıl bir hikayeleri var bu ailenin diye düşünüyor insan.Yazar bazı ipuçları bırakmış olsa da o derece beklemiyordum olanları.Kitabın sonu benim için çarpıcı bir şekilde bitti.Doktor içinde öyle yıllar geçse de aklından silinmedi Katya ve ailesi.

Yazıldığı yıla göre güzel kurgu yılından dolayı beklentiyi fazla yükseltmeden farklı bir şeyler okumak isteyenlere tavsiye ederim.

Puanım 4/5

4 yorum:

  1. ay bu yazar çok denişik. üç romanını okudum, biri şibumi biri bu diğerini unuttum. fena diil yanii :)

    YanıtlaSil
  2. Yazarı da kitabı da duymamıştım ama biraz araştırınca yazarın da kitabın da beğenildiğini gördüm. Okurum ben bunu. Teşekkürler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere,
      bende yanlış hatırlamıyorsam burada blogların birinde görüp merak etmiştim.Umarım sende beğenirsin ben teşekkür ederim :)

      Sil